آخرین اخبار

12. آذر 1394 - 14:37   |   کد مطلب: 4043
به بهانه برگزاری همایش های اصلاح طلبان در کهگیلویه بزرگ:
همایش جواب همایش!/خبری از وفاق اصلاح طلبان کهگیلویه بزرگ نیست+ عکس
این بار شنیده ها حاکی از آن است که افراد نزدیک به سید قادر لاهوتی مسئول برگزاری همایش وفاق اصلاح طلبان کهگیلویه بزرگ هستند تا به نوعی در مقابل همایش های برگزارشده از جانب افراد نزدیک به منطقیان این همایش را برگزار کنند و شاید این جمله مناسب این همایش باشد: همایش جواب همایش.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، در روز های اخیر تصاویری از بنر برگزاری همایش «اصلاح طلبان کهگیلویه بزرگ» در اخبار برخی سایت های محلی و سطح شهر دهدشت در فضای مجازی منتشر شده است.

 

شنیده شده است که این همایش توسط حزب ندای ایرانیان و با سخنرانی چهره اصلاح طلب علی صوفی در سینما دهناد شهر دهدشت برگزار خواهد شد.

 

به گفته احسان هاشمی رئیس حزب ندای ایرانیان حوزه کهگیلویه این همایش با حضور اصلاح طلبان کهگیلویه بزرگ و با موضوع مجلس دهم،وفاق واصلاح طلبان کهگیلویه برگزار خواهد شد.

 

در شهر دهدشت و حوزه کهگیلویه بزرگ شاهد هستیم که هر هفته همایش های اصلاح طلبان با موضوعات متفاوت برگزار می شود، که البته هدف تمام این همایش ها رسیدن به وفاق و اتحاد میان اصلاح طلبان کهگیلویه بزرگ است.

 

در همایش های قبلی سید کمال الدین دولت خواه مسئول حزب یاران مانا  و فردی نزدیک به محمود منطقیان یکی از سران اصلاح طلبان کهگیلویه مسئولیت برگزاری این همایش ها را برعهده داشت .

 

آخرین همایش اصلاح طلبان کهگیلویه بزرگ که می شود گفت هیچ خروجی هم نداشته است و فقط در سایت های محلی شاهد گزارش تصویری ازآن بودیم همایش "به کجا چنین شتابان" با موضوع راه کارهای جلوگیری از مهاجرت بود که هفته گذشته در دهدشت برگزار شد.

 

نکته جالب توجه تمام این همایش ها که افراد نزدیک به محمود منطقیان برگزار کننده آن ها بودند عدم حضور سید قادر لاهوتی یکی دیگر از سران اصلاح طلبان کهگیلویه بزرگ بود که خود نشان از این داشت که اختالافات این دو شخصیت اصلاح طلب کهگیلویه همچنان باقی است و خبری از وفاق و اتحاد این جریان وجود ندارد.

 

غیبت سید قادر لاهوتی در شرایطی بود که منطقیان در تمامی این همایش ها حضور داشته است.

 

چیزی که در تمامی این همایش ها قابل برداشت بود عدم اتحاد و وفاق میان سران اصلاح طلبان کهگیلویه بزرگ بود که همین موضوع باعث شد که همایش های برگزار شده قبلی نتایج امیدوار کننده ای برای اصلاح طلبان نداشته باشد.

 

این بار شنیده ها حاکی از آن است که افراد نزدیک به سید قادر لاهوتی مسئول برگزاری همایش وفاق اصلاح طلبان کهگیلویه بزرگ هستند تا به نوعی در مقابل همایش های برگزارشده از جانب افراد نزدیک به منطقیان این همایش را برگزار کنند و شاید این جمله مناسب این همایش باشد: همایش جواب همایش.

 

حال در این همایش پیش رو با دو سوال مهم مواجه هستیم، آیا محمود منطقیان و سید قادر لاهوتی هر دو در این همایش حضور خواهند داشت یا این بار تنها سید قادر لاهوتی در این همایش شرکت خواهد کرد؟و آیا اصلاح طلبان کهگیلویه بزرگ به وفاق خواهند رسید؟

 

این همایش روز جمعه13 آذر 94 ساعت14 در سینما دهناد دهدشت برگزار می شود.

 

سخنران این همایش «علی صوفی» استاندار اسبق استان کهگیلویه و بویراحمد و عضو شورای هماهنگی و سیاست‌گذاری «اصلاح طلبان» کشور می‌باشد که در موضوع مجلس دهم، وفاق و اصلاح طلبان کهگیلویه سخنرانی خواهد کرد.

 

حال باید دید که آیا بالاخره بعد از برگزاری همایش های فراوان وفاق میان سران اصلاحطلبان کهگیلویه شکل خواهد گرفت؟گر چه خبر هایی مبنی بر رد صلاحیت این دو شخصیت اصلاح طلب در میان مردم شنیده می شود.

تصاویر تکمیلی: 
پایگاه خبری کهگیلویه

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک