آخرین اخبار

15. اسفند 1394 - 15:16   |   کد مطلب: 4927
رئیس مرکز فنی‌ و حرفه‌ای کهگیلویه مطرح کرد
ارائه 400 هزار نفرساعت آموزش در مراکز فنی‌و حرفه‌ای کهگیلویه
رئیس مرکز فنی‌ و حرفه‌ای کهگیلویه گفت: سال جاری قریب به 400 هزار نفرساعت در کارگاه‌های این مرکز آموزش‌های لازم را فرا گرفتند.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، طاهر دمساز رئیس مرکز فنی‌ و حرفه‌ای کهگیلویه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای سال جاری بالغ بر 189 هزار نفرساعت در مراکز دولتی فنی‌ و حرفه‌ای این شهرستان آموزش‌های لازم را فرا گرفتند.

 

رئیس مرکز آموزش فنی‌وحرفه‌ای کهگیلویه تصریح کرد: 772 نفر دوره در بخش دولتی این مرکز مهارت‌های فنی را کسب کردند.

 

وی با بیان اینکه مرکز آموزش فنی‌و حرفه‌ای دهدشت از دهه 70 به صورت یک مرکز سیار فعالیت خود را آغاز کرد افزود: با تلاش‌های صورت گرفته در حال حاضر 2 مرکز ثابت و چندین مرکز و تیم سیار آموزشی در شهرستان دایر شده است.

 

دمساز تصریح کرد: مرکز فنی‌ و حرفه‌ای دهدشت 10 کارگاه ثابت دارد که مطابق با استانداردهای ملی مهارت تجهیز شده‌اند.

 

این مسئول تعداد کارگاه‌های سیار فعال در این شهرستان را بیش از 20 مورد دانست و افزود: این کارگاه‌ها به تناسب نیازسنجی‌های صورت گرفته و تقاضاهای موجود در بخش‌های مختلف خدمات ارائه می‌دهند.

 

وی با بیان این‌که کارآموزان در 21 حرفه در بخش خصوصی آموزش می‌بینند، گفت: در سال جاری 945 نفر دوره به میزان 210 هزار نفرساعت مهارت‌های فنی‌ و حرفه‌ای را در بخش خصوصی و زیر نظر مرکز فنی‌ و حرفه‌ای فرا گرفتند.

 

به گفته دمساز امسال 30 مرحله آزمون مهارتی و صلاحیت فنی در مراکز فنی‌ و حرفه‌ای شهرستان برگزار شده و 4700 نفر در این دوره‌ها شرکت داشتند.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک