آخرین اخبار

5. شهريور 1394 - 16:35   |   کد مطلب: 3111
علمای اهل سنت استان کرمانشاه در گفتگوهایی بر لزوم جلوگیری از نفوذ آمریکایی ها به داخل کشور تاکید کردند.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه به نقل از مرصاد، پس از سخنرانی رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای در دیدار اعضای مجمع جهانی اهل بیت و تاکید ایشان بر لزوم جلوگیری از نفوذ آمریکا به داخل ایران، پویشی مردمی با عنوان "ما هم اجازه نمی دهیم" راه اندازی شد.

 

اقشار مختلف مردم با پیوستن به این پویش علاوه بر آن که حمایت خود را از سخنان رهبری بار دیگر اعلام کردند، تاکید کردند که به اندازه توانایی خود از نفوذ آمریکا به داخل کشور جلوگیری خواهند کرد.

 

در این میان شخصیت های مختلف در هر قشر در مصاحبه هایی با تایید سخنان رهبری خواستار جلوگیری همه جانبه از نفوذ آمریکا به داخل کشور شدند. علمای اهل سنت استان کرمانشاه نیز در همین راستا در گفتگو هایی ضمن آنکه مواضع  امام خامنه ای را تایید کردند، خواستار جلوگیری از نفوذ آمریکایی ها به داخل کشور شدند.

 

تبعیت مردم از مقام معظم رهبری راه نفوذ آمریکا به ایران را بسته است

 

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد ملاعبدالله غفوری در گفتگو با  سراب روانسر،اظهار داشت: تبعیت مردم از مقام معظم رهبری راه نفوذ آمریکا به ایران را بسته است.

 

وی افزود: انقلاب عظیم اسلامی در سایه مجاهدت امام (ره)، رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، خون پاک شهدا، آزادگان، جانبازان، ایثارگران، رزمندگان اسلام و مردم رشید و فهیم ایران اسلامی به این درجه رسیده است.

 

غفوری گفت: با تبعیت مردم از مقام معظم رهبری آمریکای جنایت کار به هیچ عنوان نمی تواند در ایران اسلامی نفوذ پیدا کند و تفرقه بیاندازد.

 

 امام جمعه روانسر مقام معظم رهبری را رهبری حکیم، دانا و آینده نگر خواند و افزود: در سایه مقام معظم رهبری و بصیرت و قدرشناسی مردم ایران اسلامی، امریکای جنایتکار هیچگاه نخواهد توانست در مسائل سیاسی، اقتصادی و فرهنگی کشور دخالت کند.

 

ملاعبدالله غفوری افزود: دشمن هر شب خواب تفرقه و نا امنی را برای ملت ایران می بیند اما بدانند مردم ایران اسلامی مردمی بیدار و آگاه هستند و رهبری انقلاب اسلامی نیز رهبری حکیم، دانا و آینده نگر  است.

 

وی در پایان بیان داشت: امیدواریم این وحدت و برادری میان مردم همیشه برقرار بماند تا ملت پشت سر مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای آماده باشند و ایستادگی کنند.

 

مقام معظم رهبری بهتر از هر کس دیگری آمریکا را می شناسد

 

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، ملا محمد براتی در گفتگو با خبرنگار شاخ شمیران، اظهار داشت: سخنان اخیر مقام معظم رهبری واضح و روشن بود و از این روشن تر فکر نمی کنم کلماتی باقی مانده باشد که گفته شود.

 

ماموستا براتی افزود: تاریخ انقلاب اسلامی ماهیت واقعی آمریکا را برای مردم ایران آشکار ساخته است و مقام معظم رهبری بهتر از هر کس دیگری آمریکای ها را می شناسد.

 

امام جمعه شهر مرزی ازگله گفت: اینکه مقام معظم رهبری در مورد چیزی صحبت کند یقینا نسبت به آن آگاهی لازم را دارد.

 

وی خاطرنشان کرد: ما در سخت ترین شرایط اجازه نفوذ به آمریکا را ندادیم، حالا در شرایط کنونی که حرفی برای گفتن نیز داریم به هیچ وجه اجازه نفوذ آمریکا را نخواهیم داد.

 

ماموستا براتی در پایان گفت: بیانات مقام معظم رهبری برای همه فصل الخطاب است و همه باید در مسیر فرمایشات ایشان حرکت کنند.

 

ملت بیدار ایران اجازه هر گونه نفوذ به بیگانگان را نمی دهد

 

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد به نقل از  سراب روانسر، ملا نعمت حسینی امام جمعه بخش شاهو در گفتگو با سراب روانسر در خصوص فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر توطئه و نیت شوم آمریکا در سوء استفاده از مذاکرات هسته ای  اظهار داشت: ملت ایران اسلامی هرگز فریب مزدوران سیاست و در راس آن آمریکا را نمی خورند.

 

وی افزود: اگر ما به آمریکا اجازه نفوذ بدهیم ضمن اینکه به شهدا خیانت کرده ایم، به سرنوشتی همچون کشورهای همسایه از جمله عراق، افغانستان و ... دچار خواهیم شد.

 

ملا نعمت حسینی گفت: ملت ایران با همه توان خود جلوی نفوذ و حضور آمریکایی ها را در ایران می گیرند کما اینکه در کمتر از 24 ساعت از بیانات رهبری همه ما شاهد بودیم در جای جای ایران اسلامی مردم از هر قشر و هر سنی به فرمان رهبر لبیک گفتند. این نشان دهنده این است که بیانات رهبری چراغی روشن و فروزان برای مردم فهیم ایران است.

 

امام جمعه بخش شاهو محله منصور آقایی در پایان یادآور شد: آمریکا همیشه در صدد این بوده است تا در میان مردم ایران تفرقه اندازی کند امام به هدفش نرسید لیکن باید آن را ناکامی بزرگ خواند چرا که ملت ایران، ملتی آگاه و بیدار است.

 

ملت ایران اجازه نفوذ آمریکا به داخل ایران را نمی دهد

 

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد ماموستا هادی زکایی در گفتگو با جوانرود هه وال، اظهار داشت: دغدغه های رهبر معظم انقلاب در مورد عدم اجازه نفوذ به آمریکا در زمینه های مختلف به جا و حساب شده است زیرا که آمریکا در صدر دشمنانی قرار دارد که هدفشان از میان برداشتن جامعه اسلامی و نابودی فرهنگ و اعتقادات ما است و این امری است که سالهاست به طرق مختلف با صرف هزینه ها و بودجه های فراوان در حال انجام است.

 

عضو شورای روحانیت اهل سنت جوانرود تصریح کرد: سرنوشت امروز مردم مسلمان برخی از کشورهای منطقه، آیینه عبرتی برای همه است زیرا که نشان می دهد آمریکای جهانخوار چه خوابی برای کشور ما دیده است.

 

وی تصریح کرد: بزرگترین دستاورد عدم اجازه نفوذ به آمریکا، این خواهد بود که ما نیز به سرنوشت برخی از کشورهای همسایه دچار نمی شویم. این کشورها به خاطر اعتقاد به اسلام و قرآن هر روز به خاک و خون کشیده می شوند.

 

ماموستا زکایی افزود: کسانی که در خیال خود جامعه و زندگی بهتری را با حضور و نفوذ آمریکا، پیش چشمان ملت ایران به تصویر می کشند در واقعیت می دانند که این دولت جهانخوار هیچگاه وجود یک کشور موفق اسلامی را که خطری بزرگ برای بقای خود می داند، نمی پذیرد و تنها قصدی که می تواند با نزدیک شدن به این کشور در سر بپروراند نفاق و اختلاف و برادر کشی است.

 

وی تاکید کرد: آمریکایی ها امروزه در بسیاری از  کشورها با ایجاد اختلاف برای رسیدن به منافع خود از آب گل آلود ماهی می گیرند.

 

عضو شورای روحانیت اهل سنت جوانرود خاطر نشان کرد: شاید عده ای دسیسه و جنگ افروزی آمریکا در منطقه، اختصاص بودجه های کلان برای حمله به باورها و اعتقادات اسلامی ما، خون به ناحق ریخته شده صدها هزار شهید این مرز و بوم را که با دسیسه های این دشمن دیرینه ریخته شده و در نهایت حمله به اعتقادات مردم از طریق جنگ نرم را فراموش کنند، اما ملت بزرگ ایران اسلامی که در سخت ترین شرایط با جان و مال خود از وجب به وجب این خاک، باورها و اعتقادات خود دفاع کردند این مساله را فراموش نمی کنند و در کنار مقام معظم رهبری به هیچ وجه اجازه نفوذ آمریکا را در هیچ یک از زمینه های ذکر شده نخواهند داد.

 

ماموستا زکایی یاد آور شد: اجازه نفوذ دشمنان به داخل کشور خیانت به ملتی خواهد بود که بی گناه تحت هجوم ناجوانمردانه انواع دسیسه های آمریکا قرار گرفتند سالهاست که با تحمل مشقات فراوان به این دشمن بزرگ خود نه گفتند.

 

وی در خصوص زمزمه های ورود آمریکا گفت: این گونه زمزمه ها تلاش برای ایجاد چند دستگی و تفرقه در کشور است که در راستای اهداف آمریکای جهانخوار قرار دارد.

 

عضو شورای روحانیت اهل سنت جوانرود در پایان سخنان مقام معظم رهبری را در مورد عدم اجازه نفوذ به آمریکا را بسیار مهم و اساسی ارزیابی کرد و اظهار داشت: باز کردن راهی برای نفوذ دشمنان خونخواری همچون آمریکا که برای منافع خود قصد نابودی اسلام را دارد و امروز در سراسر جهان از طریق سناریوهای مختلفی مشغول قتل عام مسلمانان است، تلاشی در جهت نابودی کشور و فرهنگ و اعتقادات و باورهای راستین این ملت بزرگ است که به طور قطع ملت آزاده ایران اسلامی اجازه چنین اشتباه بزرگی را به هیچکس نداده و در آینده نیز نخواهند داد.

 

حمایت از مواضع رهبری وظیفه همه ماست

 

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد ملارشید ثنایی در گفتگو با  بازی دراز، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص عدم اجازه نفوذ به آمریکا، اظهار داشت: بیانات رهبر معظم انقلاب فصل الخطاب است و باید قاطعانه از آن حمایت شود.

 

وی افزود: مقام معظم رهبری بیش از هرکس آمریکا را می شناسد و به دشمنی استکبار با اسلام، انقلاب و ملت ایران آگاه است.

 

ثنایی سخنان حکیمانه رهبری را بهترین نقشه راه برای برخورد با آمریکا برشمرد و اذعان داشت: مقام معظم رهبری همواره با بیانات خود به جامعه بصیرت داده و راه درست را آشکار می سازد.

 

امام جمعه اهل سنت شهرستان سرپلذهاب ملت ایران را ملتی مقتدر و ظلم ستیز دانست و اظهار داشت: ملت ایران ثابت کرده است که هیچوقت زیر بار ظلم نرفته و در آینده نیز زیر بار ظلم استکبار نخواهد رفت.

 

ثنایی تصریح کرد: جامعه اهل سنت شهرستان سرپل ذهاب نیز سخنان رهبر معظم انقلاب را برای خود فصل الخطاب دانسته و اطاعت از آنرا واجب می داند لذا با حمایت خود از رهبر معظم انقلاب در برابر نفوذ آمریکا در کشور قاطعانه ایستادگی خواهد کرد.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: دشمنی استکبار با ایران اسلامی بر سر ارزشها است و تمام شدنی نیست لذا همواره دنبال نفوذ در کشور و اجرای سیاستهای خصمانه خود هستند که لازم است ملت بزرگ ایران هوشیار و گوش به فرمان رهبر انقلاب بوده و اجازه هیچگونه نفوذی را به آنها ندهند.

 

حمایت جامعه اهل سنت از مواضع رهبر معظم انقلاب

 

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، ماموستا ملا عادل غلامی در گفتگو با الوند خبربا بیان اینکه مقام معظم رهبری همواره جواب یاوه گویی های آمریکا را حکمیانه می دهند، اظهار داشت: قطعا مقام معظم رهبری حامی ملت و نظام است و ندای ایشان ندای همه مردم ایران و جامعه اهل سنت است.

 

وی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران در طول چندین ساله گذشته به دنیا نشان داده است که زیر بار ظلم و طاغوت نمی رود و هرگز ملت ایران اجازه نفوذ به بیگانگان و حکومت دیکتاتوری کشورهای غربی را نخواهد داد.

 

وی افزود: جامعه اهل سنت قصرشیرین نیز همگام با ملت، پشتیبانی خود را از مقام معظم رهبری اعلام می کند و اجازه کوچکترین نفوذ آمریکا در ایران را نمی دهد.

 

امام جماعت اهل سنت قصرشیرین خاطرنشان کرد: صهیونیست ها و کشورهای استعمارگر غربی توان دیدن پیشرفت و اقتدار جامعه اسلامی ایران را ندارند و از هر راهی برای نفوذ در نظام و تخریب انقلاب اسلامی ایران استفاده می کنند.

 

ماموستا غلامی افزود: خوشبختانه امروز مسولین ما با حفظ خط قرمزهای رهبری راه نفوذ سیاسی، فرهنگی و اقتصادی امریکا از طریق مذاکرات هسته ای را بسته اند.

 

وی تاکید کرد: امروز تمام آحاد مردم در هر سنگری از نظام وظیفه دارند در مقابل ستمگرانی چون آمریکای جنایت کار و تفکرات ظالمانه آنان بایستند و اجازه ندهند به اهداف شوم خود برسند.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک