آخرین اخبار

27. مرداد 1394 - 10:03   |   کد مطلب: 3012
نماینده مردم چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار علما، صاحبنظران و میهمانان اجلاس مجمع جهانی اهل بیت علیهم السلام و اجلاس اتحادیه رادیو تلویزیونهای اسلامی، را نقشه راه ملت ایران دانست و گفت:رهبری و ملت ایران راه نفوذ آمریکا و استکبار به کشور را بسته و خواهند بست.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، حجت الاسلام سید علی محمد بزرگواری صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری صبح زاگرس، افزود: صحبت های رهبر انقلاب بیانگر این واقعیت است که ملت ایران در 36 سال گذشته در برابر زیاده خواهی ها و نفوذ آمریکایی ها با قدرت ایستاده و بعد از این نیز با تمام توان خواهد ایستاد.

 

وی بیان کرد: آمریکایی ها و برخی ذوق زدگان داخلی تصور نکنند چنانچه مذاکرات هسته ای به نتیجه برسد رهبری و ملت ایران خواهند گذاشت تا راه نفوذ سیاسی، اقتصادی و فرهنگی آمریکا در کشور و منطقه باز شود.

 

بزرگواری بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار علما، صاحبنظران و میهمانان اجلاس مجمع جهانی اهل بیت علیهم السلام و اجلاس اتحادیه رادیو تلویزیونهای اسلامی، را خطاب به همه مردم ایران و منطقه عنوان کرد و گفت: بیشترین کسانی که باید خود را مخاطب سخنان رهبری بدانند و خطا نکنند دولتمردان هستند.

 

نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس ابراز داشت: مذاکره کنندگان و دولتمردان باید بدانند که در این مذاکراتی که به تعبیر رهبری هنوز به جایی نرسیده نباید پای آمریکایی ها و دشمنان انقلاب را به هرنحوی به کشور باز کنند و چنین تصوری نیز در مخیله آنها بگنجد.

 

بزرگواری عنوان کرد: رهبر انقلاب با فرمایشات خود راه نفوذ آمریکایی ها به کشور و برخی ذوق زدگان داخلی که چنین فکرهایی را در ذهن خود داشتند بست و تکلیف همه را مشخص کرد.

انتهای پیام/200

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک