آخرین اخبار

12. بهمن 1394 - 21:17   |   کد مطلب: 4703
رئیس شورای اداری چاروسا گفت: دهه فجر نماد خودباوری و ایثارگری مردم ایران اسلامی است.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، حیات پروازبخشدار چاروسا در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دهه فجر بهترین فرصت برای آگاهی جوانان از ماهیت و اهداف انقلاب اسلامی است تاکید کرد: دهه فجر نماد خودباوری و ایثارگری مردم ایران اسلامی است.

 

رئیس شورای اداری چاروسا خاطرنشان کرد: برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر باید نشاط‌‌ آفرین و حیات‌بخش باشند تا فضای ایثار و دلاورمردی آن دوران را در مردم، به ویژه نسل جوان تداعی کنند.

 

وی افزود: 36 بهار از عمر با برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی با جانبازی شهدا و ایثارگران، حضور و ایستادگی مردم و درایت امام و رهبری گذشت و اکنون ایران اسلامی در آستانه سی‌ و هفتمین بهار آزادی در اوج اقتدار و پویایی قرار دارد.

 

پرواز گفت: ظهور انقلاب اسلامی ایران بزرگترین اتفاق قرن بیستم است که شایستگی بهترین جشن‌ها را دارد.

 

وی تاکید کرد: مردم از رژیم ستم‌شاهی که ظلم‌های فراوانی به ملت خود وارد کرده بود به ستوه آمده و با رهبری امام خمینی (ره) کاخ ظلم و ستم را ویران کرده و برای همیشه به زباله‌دان تاریخ فرستادند.

 

رئیس شورای اداری چاروسا بیان کرد: یکی از مهمترین ویژگی‌های این انقلاب که آن را با سایر انقلاب‌ها و قیام‌های قبل از خود متمایز می‌نماید و موجب شده که این انقلاب با تمام سختی‌ها پیروز و با قوت به راه خودش ادامه دهد، مردمی بودن و ملی بودن انقلاب اسلامی و حضور اقشار مختلف در آن بوده است.

 

رئیس شورای اداری چاروسا با بیان اینکه خدمات نظام باید برای مردم بیان شود گفت: دهه فجر عید انقلاب اسلامی است که باید به صورت خودجوش و مردمی جشن گرفته شود.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک