آخرین اخبار

6. مهر 1394 - 16:20   |   کد مطلب: 3516
اردوی جهادی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت در نقاط محروم شهرستان کهگیلویه برگزار شد.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه: اردوی جهادی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت با حضور بیش از ۲۵ جهادگر برگزار شد.

 

مسئول اردوی جهادی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت در گفتگو با خبرنگار کهگیلویه گفت: هدف از اردو جهادی شناسایی مناطق محروم وکمک به محرومین بوده است.

 

کرامت عطانژاد با اشاره به اجر معنوی ارودهای جهادی عنوان کردند یکی از فواید بسیار مهم جهادی خدمت رسانی میباشد ولازمه چنین جهادی عشق و ایمان،بصیرت وهمت است که ستونهای اصلی این اردو ها میباشد.

 

وی نکته اصلی برای پیشرفت وفرهنگسازی اردو جهادی دربین مناطق محروم واقشار مختلف داشتن روحیه جهادی دانستند و افزود: روحیه جهادی یعنی خستگی ناپذیری یعنی همه با هم یعنی اینکه ما بتونیم از همه اعضای بدن (روحی و جسمی)کار بکشیم.

 

مسئول اردوی جهادی دانشگاه آزاد واحد دهدشت محل برگزاری اردوهای جهادی آقایان را روستای تنگ سپو و خواهران را روستای خیارکار عنوان کردند که نوع فعالیت آقایان عمرانی (ساخت مسجد) و نوع فعالیت خواهران فرهنگی برگزاری کلاسهای زبان خارجه، احکام، زندگانی چهاده معصوم، خیاطی، کامپیوتر و

 

عطانژاد افزود: از تمام اعضای گروه جهادی از این سنگرسازان بی سنگر که واقعا این اردو را بر سایر اردو ها ترجیح دادن  تشکر میکنم و ان شاالله که خداوند مزد این خدمت رسانی را به همه ماه بدهد.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک