آخرین اخبار

25. بهمن 1395 - 21:46   |   کد مطلب: 7595
به همت قرارگاه جهاد سازندگی بسیج صورت گرفت
برگزاری اردوی جهادی 4 روزه در روستاهای کهگیلویه+تصاویر
قرارگاه جهاد سازندگی با برگزاری اردوی 4 روزه در روستاهای محروم کهگیلویه خدمات بهداشتی، عمرانی و آموزشی رایگان ارائه داد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،  به همت قرارگاه جهاد سازندگی شهرستان اردوی چهار روزه جهادی در تعدادی از روستاهای شهرستان برگزار شد.

 

قرارگاه جهاد سازندگی با برگزاری اردوی 4 روزه در روستاهای محروم کهگیلویه خدمات بهداشتی، عمرانی و آموزشی رایگان ارائه داد.

 

احسان گلشنی در حاشیه اردوی جهادی یک روزه در روستای المور اظهار داشت: در این طرح خدماتی از قبیل واکسیناسیون دام و طیور، سم‌پاشی، ضد عفونی و آموزش بهداشتی به صورت رایگان ارائه می‌شود.

 

مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه تصریح کرد: علاوه بر خدمات بهداشتی در این اردو کلاس‌های آموزشی برای دانش‌آموزان روستا برگزار و اقلام بهداشتی بین دانش آموزان روستا تقسیم شده است.

 

گلشنی از برگزاری اردوی جهادی سه روزه در منطقه دشت قاضی، چم آسیاب و سه گدار دشمن زیاری هم خبر داد و افزود: بسیجیان شرکت‌کننده در این اردو در حوزه عمران مشارکت داشتند.

 

وی افزود: ساخت دستگاه سرویس بهداشتی برای خانواده‌های بی سرپرست و همچنین برگزاری کلاس‌های آموزشی بهداشتی، برپایی ایستگاه سنجش سلامت، احکام، آموزش کامپیوتر، کیف‌دوزی و خیاطی از دیگر کارهای قرارگاه جهادی سازندگی کهگلویه بوده است.

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک