آخرین اخبار

4. بهمن 1394 - 1:16   |   کد مطلب: 4609
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد
احتمال تخریب سالن ورزشی روستای چنگلوا به دلیل عدم رعایت اصول فنی
معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از رعایت نشدن اصول فنی در ساخت سالن چند منظوره روستای چنگلوا گفت: از ادامه ساخت این سالن ورزشی جلوگیری و سالن تخریب می‌شود.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، پژمان نیک‌اقبالی ظهر امروز در جلسه شورای فنی که به بررسی پروژه‌های عمرانی شهرستان‌های کهگیلویه، لنده و چرام اختصاص داشت، اظهار کرد: 49 پروژه عمرانی در بازدید کارشناسان دفتر فنی استان مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت که از این تعداد 22 پروژه فعال، 8 پروژه تعطیل و 9 پروژه به بهره‌برداری رسیده است.

معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه 11 پروژه این شهرستان‌ها با کمبود اعتبار مواجه است، گفت: 49 پروژه عمرانی شهرستان‌های استان تحت آزمایش کنترل کیفی قرار گرفتند.

وی تصریح کرد: از مجموع پروژه‌های عمرانی سه شهرستان استان که مورد ارزیابی کیفی قرار گرفتند، 44 پروژه دارای کیفیت خوب، دو پروژه متوسط و سه پروژه ضعیف است که ساختمان اداره کار و تعاون شهر دهدشت، سالن ورزشی چند منظوره روستای چنگلوا و راه روستایی فاقد اسفالت(بوا به طرف چنگلوا) در شهرستان کهگیلویه پروژه‌هایی بودند که کیفیت ضعیفی داشتند.

این مسئول با انتقاد از رعایت نشدن اصول فنی در ساخت سالن چند منظوره روستای چنگلوا افزود: الفبای فنی در ساخت این مجموعه ورزشی رعایت نشده و اداره ورزش و جوانان باید در خصوص ضعف در ساخت این سالن توضیحات خود را ارائه دهد.

نیک‌اقبالی اضافه کرد: از ادامه ساخت این سالن ورزشی جلوگیری و سالن تخریب می‌شود اما چون دارای بار مالی است اگر کار طبق نظر کارفرما انجام شده باشد از قرارداد کسر می‌شود و اگر طبق نظر اداره مربوطه است دستگاه مربوطه باید در این زمینه پاسخ‌گو باشد.

معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: اجرایی نشدن پل‌های راه روستایی(بوا به منطقه چنگلوا) در مسیر جاده مشکل اساسی این راه است که راه و شهرسازی در این خصوص پاسخگو است.

وی با انتقاد از عدم رعایت پروژه عمرانی کار و تعاون شهر دهدشت، افزود: اتصال بدون جوشکاری، عدم اجرای ضد رنگ روی سازه‌های فلزی و مشکلات دیگری باعث ضعف در احداث این پروژه شده که تا زمان رفع این مشکلات و نواقصات توسط اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ادامه کار جلوگیری می‌شود.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشکلات فنی در اجرای بیمارستان 52 تختخوابی و ساختمان فرمانداری لیکک گفت: احداث بیمارستان پروژه مهمی است که در تمامی مراحل احداث، باید اصول فنی رعایت شود که مشکلات این پروژه هر چه سریع‌تر حل شود.

نیک‌اقبالی با اشاره به بکارگیری کارگران ماهر در پروژه‌های عمرانی تصریح کرد: آمار دقیق تعداد کارگران دارای مهارت توسط دفتر فنی ارائه شود تا براساس آمار موجود  دستگاه‌ها مجاز به استفاده از کارگر ماهر در پروژه‌های عمرانی شوند.

به گزارش فارس، مشکل جاده دهدشت به طولیان در جلسه شورای فنی بررسی شد که به دلیل مشکلات موجود از آسفالت جاده تا رفع کامل مشکلات آن جلوگیری شد.

فارس

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک