آخرین اخبار

27. دى 1395 - 19:37   |   کد مطلب: 7383
نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: در صورت فعال شدن واحدهای پایین دست پتروشیمی، زمینه اشتغال 1500نفر فراهم می شود.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،  امروز علی پوزش فرماندار کهگیلویه و  عدل هاشمی پور نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده  از پتروشیمی دهدشت  بازدید کردند.

 

عدل هاشمی پور در حاشیه این بازدید ضمن ابراز رضایت از روند خاکبرداری پتروشیمی دهدشت گفت: با وجود اینکه هنوز قرار پیمانکار ابلاغ نشده است، اما کارها به خوبی پیش می رود.

وی بیان کرد: تذکرات لازم جهت افزایش دستگاه ها به مدیران کارگاه ها داده شده و باید به صورت دو شیفت و سه شیفت به کار خود ادامه دهند.

 

نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام لنده در مجلس شورای اسلامی زمانبندی اتمام این پروژه را 3 سال و نیم عنوان و تصریح کرد: برای راه اندازی فاز اول ۲۲ میلیاردتومان پیش بینی شده است.

هاشمی پور افزود: برای فاز دوم ساختمان های غیر صنعتی بستر فراهم است و هیچ گونه نگرانی مالی وجود ندارد.

 

وی با بیان اینکه خط لوله این پروژه در بودجه ۹۶ لحاظ شده، خواستار همکاری دولت در این خصوص شد و عنوان کرد: در حال حاضر نیازی به لوله نیست چرا که اگر الان لوله ها زیرخاک بروند عمر مفید خود را از دست می دهند.

هاشمی پور بیان کرد: طی همین هفته قرار داد پیمانکار ابلاغ می شود و بعد از این ابلاغ، پیمانکار با انگیزه بیشتری شروع به کار می کند.

نماینده مردم شهرستان های چهارگانه در مجلس شورای اسلامی، واحدهای پایین دست پتروشیمی را ۱۲ واحد عنوان و اضافه کرد: در صورت فعال شدن این واحدها، حدود ۱۵۰۰ نفر در پتروشیمی دهدشت مشغول به کار می شوند.

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک