آخرین اخبار

29. بهمن 1393 - 16:36   |   کد مطلب: 444
پروژه صدور کارت ملی هوشمند عصر امروز با حضور امام جمعه دهدشت، مدیر کل ثبت‌احوال کهگیلویه و بویراحمد و دیگر مدیران شهرستان در اداره پست دهدشت کلید خورد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، پروژه صدور کارت ملی هوشمند عصر امروز با حضور امام جمعه دهدشت، مدیر کل ثبت‌احوال کهگیلویه و بویراحمد و دیگر مدیران شهرستان در اداره پست دهدشت کلید خورد.

 

سید محمد علی تقوی در مراسم افتتاحیه صدور کارت ملی با اشاره به سیاست سازمان ثبت‌احوال کشور مبنی بر واگذاری خدمات به بخش خصوصی تاکنون 16 دفتر خدمات شهری و سه دفتر روستایی در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد راه‌اندازی شده است.

 

مدیرکل ثبت‌احوال کهگیلویه و بویراحمد صدور کارت ملی هوشمند را از خدمات ثبت‌احوال و در راستای الکترونیکی کردن خدمات خواند و تصریح کرد: صدور این کارت با همکاری دفاتر پیشخوان دولت و اداره پست انجام می‌شود.

 

تقوی ارائه بیش از 50 نوع خدمت الکترونیکی از طریق کارت ملی هوشمند را از مزایای این کارت برشمرد و گفت: به علت داشتن ضریب امنیت بالا امکان جعل و سوء استفاده از کارت ملی هوشمند وجود ندارد.

 

این مسئول تسهیل،دقت و سرعت در ارائه خدمات به مردم را از اولویت‌های ثبت‌احوال برشمرد و افزود: صدور کارت ملی هوشمند علاوه بر دیگر مزایا جهت استفاده در انتخابات ضمن کاهش هزینه و تسریع در روند برگزاری امنیت انتخابات را تضمین می‌کند.

 

وی شناسایی، تصدیق هویت، تطبیق اثر انگشت، امضای دیجیتالی و ویژگی‌های امنیتی کارت را از قابیلت‌های کارت ملی هوشمند عنوان کرد.

مدیرکل ثبت‌احوال کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: فاز نخست صدور کارت ملی هوشمند مختص کسانی دانست که تاکنون کارت ملی دریافت نکرده‌اند.

 

به گفته تقوی؛ صدور کارت ملی هوشمند برای کلیه افراد از سال آینده آغاز خواهد شد.

این مسئول در پایان تعداد ایستگاه‌های صدور کارت ملی هوشمند در کهگیلویه و بویراحمد را 8مورد برشمرد و تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود این تعداد تا پایان سال جاری به 20 ایستگاه افزایش پیدا کند.

 

انتهای پیام:و/آ

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک