آخرین اخبار

21. بهمن 1393 - 17:15   |   کد مطلب: 374
نایب رئیس شورای شهرستان کهگیلویه، ضمن تبریک به مناسبت دهه مبارک فجر و 22 بهمن و دعوت از عموم مردم برای حضور باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن 93، اظهار کرد: ملت ایران حق قانونی خود می دانند که از روند مذاکرت آگاه و از اصول و آرمانهای خویش کوتاه نیایند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، اقبال اکبری نایب رئیس شورای شهرستان کهگیلویه، شامگاه دوشنبه 20 بهمن در گفتگو با خبرنگار این پایگاه ضمن تبریک به مناسبت دهه فجر  و 22 بهمن به ملت شریف، شهید پرور و همیشه در صحنه کشور جمهوری اسلامی ایران  و  دعوت از  عموم مردم برای حضور باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن 93، اظهار کرد: ملت ایران حق قانونی خود می داند که از روند مذاکرت آگاه و از اصول و آرمانهای خویش کوتاه نیایند.

 

 وی با بیان اینکه ملت شریف،عزیز و بزرگ ایران اسلامی توانسته اند در همه عرصه ها بدون توجه به تحریم ها از سوی بیگانگان و به خصوص آمریکا، چرخ پیشرفت را به چرخش در آورد و روز به روز بر این اعتلا و بزرگی خویش بیافزایند، تصریح کرد: مردم ما خواسته ای که از تیم مذاکره کننده دارند این است که در حفظ شان، ارزش و جایگاه این انظام مقدس کوشا و  نسبت به ارزشهای نظام و انقلاب پایبند باشند.

 

وی به این فرمایش مقام معظم رهبری که توافق نکردن بهتر از توافق بد است اشاره کرد و ضمن تقدیر و تشکر از تلاش شبانه روزی گروه مذاکره کننده، گفت: این فرمایش مقام معظم رهبری ( مدظله) بسیار دقیق و مدبرانه هست و قرار نیست که به هر قیمتی که باشد توافقی حاصل شود.

 

اکبری ادامه داد: توافقی که در آن به منافع و ارزشهای دینی و مذهبی و جایگاه کشور و نظام دینی، اسلامی ما بخواهد خدشه ای وارد کند، به هیچ وجه قابل پذیرش نیست و این توافق مورد تایید ملت ما قرار نخواهد گرفت.

 

این مسئول تصریح کرد: با تکیه بر ظرفیتهای داخلی کشور و  با اتکا بر نیروی فکری مهندسان،دانشمندان، نخبگان و جوانان توانمند ایرانی، انشاء الله بر همه علوم مسلط و در همه عرصه ها پیشرفت ما همچنان ادامه خواد داشت.

 

وی، اقتصاد مقاومتی را یکی از موضوعات مهم و مورد نظر مقام معظم رهبری (مدظله) جهت مقاوم شدن کشور در امر اقتصاد عنوان کرد و خاطرنشان کرد: در صورت تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور مان، کاملا از وابستگی به دشمنان و بیگانگان رها پیدا خواهیم کرد و انشاء الله گامی بلند در تحقق اهداف بلندپایه این نظام مقدس اسلامی  خواهیم برداشت.

 

انتهای پیام:و/آ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک