آخرین اخبار

12. بهمن 1393 - 20:15   |   کد مطلب: 279
نایب رئیس شورای شهرستان کهگیلویه گفت: راهپیمایی 22 بهمن امسال با رمز لبیک یا رسول الله برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، اقبال اکبری نایب رئیس شورای شهرستان کهگیلویه، عصر امروز در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه با بیان اینکه، راهپیمایی 22 بهمن امسال با رمز لبیک یا رسول الله برگزار می شود، افزود:  دهه فجر سرآغاز رهایی ملت و شکوفایی و پیروزی بزرگترین انقلاب در تاریخ درخشان ما از صدر اسلام تا به امروز بوده است.

 

وی بیان کرد: دهه مبارک فجر، پاسداشت میراث ماندگار بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است و حضور در راهپیمایی امسال 22 بهمن، هم از نظر ابراز علاقه به پیامبر اسلام و هم رسیدن به نقطه ای  حساس از مذاکرات هسته ای، از اهمیت و حساسیت خاصی برخوردار می باشد.

 

اکبری تصریح کرد: دهه فجر مقطع رهایی ملت ایران از زیر یوغ ستم و ظلم استعمارگران است و انقلاب اسلامی منادی وحدت در جهان است.

 

نایب رئیس شورای شهرستان کهگیلویه، روز 22 بهمن 57 نیز روز نجات ملت ایران از چنگال طاغوتیان زمان، روز آشکار شدن نعمت بزرگ الهی ، یعنی استقلال و آزادی عنوان کرد.

 

عضو شورای شهر دیشموک افزود: این مسلم است که هر ملتی تا از وابستگی ها نجات پیدا نکند و از چنگال اسارت و استثمار آزاد نشود، نمی تواند نبوغ و استعداد خود را آشکار سازد و در راه الله که راه مبارزه با هر گونه شرک و ظلم و بیدادگری است، گام نهد.

 

وی اظهار کرد: یادآوری یوم الله 22 بهمن، یعنی، یادآوری رشادت ها و فداکاری و شهادت طلبی های ملتی منسجم و خداجوی و پیرو ولایت و رهبری که با ایثار خون خود ثابت کرد که خون بر شمشیر و حق بر باطل پیروز است .

 

اکبری بیان کرد: 22 بهمن روزی که کلمه توحید در وحدت کلمه بدست آمده و در نتیجه اعتصام به حبل الله از رگبار مسلسل قوی تر و نیرومند تر است.

 

وی متذکر شد: 22 بهمن به ما آموخت که در مبارزه با دشمنان اسلام، فقط باید بر خدا تکیه داشت.

 

 

انتهای پیام: و/آ

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک