آخرین اخبار

28. بهمن 1393 - 14:49   |   کد مطلب: 426
دانشجویان، روسای دانشگاه ها، مسوولان اجرایی، بسیجیان، خانواده شهدا و ایثارگران و قشرهای مختلف مردم کهگیلویه و بویراحمد در نخستین کنگره گرمیداشت 74شهید دانشجوی استان اوج عشق و ارادت به مقام شهدا را به نمایش گذاشتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه به نقل از خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس در این کنگره که شب گذشته درحسینه عاشقان ثارالله یاسوج برگزار شد ازدحام جمعیت به گونه ای بود که تمامی قسمت های پایین و بالای حسینیه پرشد و برخی نیز به طور ایستاده برنامه های این کنگره را به نظاره نشستند.

 

حضور پررنگ خانواده شهدای دانشجو و پدر شهید عین الله دهراب پور شهید شاخص دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد حال و هوایی دیگر به این کنگره بخشید وخانواده شهید امیر نژاد از شهدای فتنه 88 نیز در این کنگره حضور یافته بودند تا میثاقی دوباره با آرمان های شهدای دانشجوی استان ببندند.

 

پخش کلیپ های تصویری از زندگی وفعالیت های سیاسی شهید هدایت الله طیب شهید شاخص بسیج مهندسی کشور در آمریکا و شهید عین الله دهراب پور شهید شاخص دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد شرکت کنندگان در نخستین کنگره 74 شهید دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد را به شدت تحت تاثیر قرار داد.

 

در این کنگره معنوی که با نام شهدای دانشجوی استان کهگیلویه و بویراحمد معطر شده بود سردار باقرزاده مسئول کمیته مفقودین نیروهای مسلح و از یادگاران دوران دفاع مقدس به بیان خاطراتی از آن دوران پرداخت و تدبر در برگزاری این کنگره ها و الگوگیری از راه و منش شهدا را ضرورری خواند.

 

سید ضیا هاشمی معاون فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نیز با بیان اینکه چهار هزار و ۵۰۰ شهید دانشجو در کشور وجود دارد به افتخار آفرینی شهدای دانشجوی کهگیلویه وبویراحمد اشاره کرد و گفت: این استان یک درصد خاک و جمعیت کشور را به خود اختصاص داده و ۷۴ شهید دانشجو دارد بنابراین دو برابر میانگین کشوری در این استان شهید دانشجو داریم.

 

تقدیر از خانواده شهدای دانشجوی کهگیلویه و بویراحمد از سایر برنامه ها این کنگره بود که در قاب دوربین رسانه های ارتباط جمعی استان ثبت شد.

انتهای پیام/200/و/آ

 

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک