آخرین اخبار

3. بهمن 1393 - 16:44   |   کد مطلب: 154
امام جمعه موقت دهدشت گفت:اسلام محمدی در سراسر دنیا در حال گسترش است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه ،حجت الاسلام سید عبدالمطلب تقوی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر دهدشت، ضمن دعوت خود و همه نمازگراران به رعایت تقوای الهی، اظهار داشت: مدارا و گذشت در دین اسلام گذشت از صفات بندگان صالح خداوند است.

 

تقوی بیان کرد:اگر شما به کسانی که نسبت به شما ظلم کردند عفو و گذشت داشته باشید خداوند متعال نیز نسبت به گناهان شما چشم پوشی می‌کند.

 

امام جمعه موقت دهدشت یکی از معانی مدارا را نرمش قهرمانانه خواند و با بیان این‌که مدارا با مردم نصف ایمان است افزود: رهبر معظم انقلاب سالیان متمادی است درباره نرمش قهرمانانه سخن گفته و تاکید کرده است.

 

وی  در بخش دیگری از سخنانش ضمن محکوم کردن اهانت نشریه فرانسوی به رسول اکرم(ص) اظهار کرد: دشمن امروز متوجه شده که اسلام در حال گسترش است بنابراین با تشکیل گروه‌های طالبان و القاعده و با به‌کارگیری تروریست به جنگ با اسلام آمده است.

 

تقوی باییان اینکه اسلام محمدی در دنیا در حال گسترش هست افزود:ادیان الهی دین اسلام را تإیید می‌کنند و در حالی که تحقیقات دانشمندان در پیدا کردن نقطه مشترک اسلام و مسیحیت در حال گسترش است، دشمن تنها راهکار خود را از راه جنگ با اسلام می‌داند.

 

امام جمعه موقت دهدشت, تصریح کرد دشمنان اسلام می‌دانند که جوانان دنیای غرب در حال گرایش به اسلام ناب محمدی هستند،ابراز کرد: آنها می‌خواهند با نشان دادن چهره خشن از اسلام افکار عمومی را به گمراهی به کشانند.

 

تقوی درباره نامه رهبر انقلاب به دانشجویان و نسل جوان اروپا و آمریکای شرقی گفت: رهبر انقلاب در این نامه به نسل جوان تذکراتی دادند که قلب اروپا را درنوردیده است.

 

تقوی در پایان گفت:مردم با حضور در راهپیمایی دین خود را به اسلام ادا می کنیم و به دشمنان می‌فهمانند که اسلام زنده است و هتک حرمت به ساحت پیامبر اکرم (ص) با ادعای صلح طلبی و بشردوستانه غرب در تضاد است.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک