آخرین اخبار

26. دى 1394 - 15:04   |   کد مطلب: 4525
امام جمعه دهدشت گفت: مقصد و مقصود این انقلاب، اسلام و قرآن است و تنها حکومتی است که دنبال پیاده شدن احکام الهی و شریعت دینی است.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی ظهر امروز در نشست ستاد هماهنگی دهه فجر شهرستان اظهار داشت: عزت، اقتدار و عظمت جهانی ملت ایران به برکت دهه فجری بود که این انقلاب با شکوه در آن رخ داد.

امام جمعه دهدشت تصریح کرد: امروز ایران اسلامی تنها کشوری است که در برابر ابرقدرت‌های جهانی و استکبار ایستادگی می‌کند.

حسینی با اشاره به وضعیت کشورمان قبل از وقوع انقلاب تصریح کرد: قبل از انقلاب ارزش‌های دینی در جامعه رنگ و بویی نداشت و خبری از آرمان‌های اسلامی نبود.

وی با بیان اینکه رژیم منحوس پهلوی به فرهنگ دینی توجهی نداشت، افزود: حکومت پهلوی در جهت ترویج فرهنگ شیطانی غرب و ضد‌ارزش‌ها تلاش می‌کردند و به ارزش‌های دینی، قرآن و اهل بیت (ع) هیچ توجهی نداشت.

امام جمعه دهدشت تصریح کرد: مردم به تبعیت از امام راحل و برای تحقق آرمان‌های اسلامی قیام کردند و رویداد مهم و به یادماندنی پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال 57 رقم خورد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی افزود: مقصد و مقصود این انقلاب، اسلام و قرآن است و تنها حکومتی است که دنبال پیاده شدن احکام الهی و شریعت دینی است.

حسینی ایران را تنها کشور در راه تحقق اهداف و آرمان‌های اولیای الهی و اسلام دانست و گفت: در رأس حکومت اسلامی ما یکی از مراجع تقلید جهان تشیع و ولی فقیه قرار گرفته و تاکنون با درایت و هوشیاری ایشان کشور از تندباد حوادث و توطئه‌های دشمنان در امان مانده است.

وی با تأکید بر گرامیداشت جشن‌های دهه فجر توجه به جشن‌های انقلاب را یکی از ابعاد خدمت به مردم دانست و تصریح کرد: مطالب و مباحثی که به درک جوانان از انقلاب کمک می‌کند در فرصت دهه فجر تبیین شود.

امام جمعه دهدشت با اشاره به انتخابات پیش‌ رو تصریح کرد: در شرایط پس از اعلام صلاحیت کاندیداها به یک فضای آرام نیاز داریم، طبیعتا عده‌ای نسبت به رد صلاحیت معترض می‌شوند که باید بر اساس قانون عمل کنند.

حسینی با بیان اینکه قانون برای همه فصل‌الخطاب است افزود: بررسی صلاحیت‌ها توسط مراجع قانونی انجام شده و بر همه مسئولان واجب است از این مراجع که ارکان نظام هستند دفاع کنند.

فارس

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک