آخرین اخبار

28. مرداد 1394 - 14:57   |   کد مطلب: 3020
جانشین سپاه شهرستان کهگیلویه گفت: جشن بزرگ در تاریخ 3 شهریورماه در پارک شهید دستغیب به مناسبت دهه کرامت برگزار می شود

سید روح الله شاهینی عصر امروز در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي کهگیلویه در دهدشت، اظهار داشت: جهت ترویج فرهنگ اهل بیت و به مناسبت دهه کرامت ناحیه مقاومت کهگیلویه برنامه های متنوعی را پیش بینی نموده است.

 

جانشین فرمانده سپاه دهدشت با اشاره به مصادف شدن میلاد امام رضا (ع) با روز کارمند عنوان کرد: یادواره شهدای کارمند در شهرستان کهگیلویه در روز میلاد امام رضا(ع) برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه جشن میلاد حضرت معصومه (س) با حضور جمعی از دختران و عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت در حسینیه ثارالله سپاه دهدشت برگزار شد و افزود: در این جشن از دختران نمونه شهرستان تجلیل شد.

 

شاهینی از برگزاری جشن بزرگ در تاریخ 3 شهریورماه در پارک شهید دستغیب به مناسبت دهه کرامت خبر داد و گفت: در این جشن برنامه های فرهنگی و برگزاری مسابقه، شعرخوانی و پخش کلیپ با موضوعات مختلف فرهنگی اجرا می شود.

 

جانشین سپاه شهرستان کهگیلویه برگزاری یادواره شهدا را یکی از ضروری ترین نیازهای فرهنگی برشمرد و گفت: یادواره شهدای حومه غربی در شهرستان کهگیلویه برگزار می شود.

 

وی از برپایی چهار ایستگاه صلواتی به مناسبت دهه کرامت در سطح شهرستان کهگیلویه خبر داد و گفت: این چهار ایستگاه در شهرهای دهدشت، قلعه رئیسی، سوق و دیشموک برپا می شود.

گزارش : آیت برنگ پور

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک