آخرین اخبار

23. آذر 1394 - 10:47   |   کد مطلب: 4235
رئیس بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: دومین یادواره شهدای دانشگاه علوم پزشکی یاسوج 25 آذرماه در سالن کنعانی برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه،  پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس، هوشنگ رحیمیان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام عظیم‌الشأن با بیان اینکه تجلیل و تکریم از شهید یک امر همگانی است، گفت: شهدا متعلق به آحاد جامعه هستند و تجلیل از عظمت و مقام شامخ آنان یک وظیفه اعتقادی و از واجبات به شمار می‌رود و امنیت و آرامش ما مدیون جانفشانی شهدا و ایثارگری جانبازان و آزادگان است.

 

رئیس بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه انقلاب ما متکی به تفکر امام (ره)، جانفشانی شهدا و ایثارگران و هوشمندی رهبر معظم انقلاب است، گفت: از خودگذشتگی و جانفشانی شهدا موجب اقتدار، صلابت و پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده است.

 

وی تصریح کرد: ملت ما همیشه در همه عرصه‌های مهم و حساس نظام بصیر و هوشیار بوده و با زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، وفاداری خود را به نظام و جهان ثابت کرده‌اند.

 

رحیمیان با تأکید بر اینکه آرامش و امنیت کشور به خاطر خون‌فشانی شهدای گرانقدر بوده است، گفت: تجلیل از مقام شامخ شهدا وظیفه همگانی بوده و در تمامی دوران باید یادآور شهدا باشیم.

 

رئیس بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به برگزاری یادواره شهدای علوم پزشکی اشاره کرد و گفت: دومین یادواره شهدای دانشگاه علوم پزشکی یاسوج 25 آذرماه در سالن کنعانی از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر برگزار می‌شود.

 

رحیمیان در پایان صبر و استقامت خانواده معظم شهدا را الگوی صبر و مقاومت برای ملت ایران خواند و گفت: بر همه مسئولان است که قدردان شهدا و خانواده های ایثارگر باشند، چراکه آرامش و امنیت کشور به خاطر خون‌فشانی شهدای گرانقدر بوده است.

 

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک