آخرین اخبار

1. اسفند 1394 - 16:27   |   کد مطلب: 4836
نخستین مناظره انتخاباتی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حضور6 تن از کاندیداهای حوزه انتخابی شهرستان های بویراحمد و دنا در یاسوج برگزار می شود.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، مهدی مختاری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه وبویراحمداظهار کرد: اولین مناظره انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حضور6 تن از کاندیداهای حوزه انتخابی شهرستان های بویراحمد و دنا سه شنبه چهارم اسفندماه، ساعت 19 و 30 دقیقه در سالن شهید ایزدپناه شهر یاسوج برگزار می شود.

 

 وی افزود:امروزه بیشتر کشورهای دنیا به خصوص دموکراسی‌های در حال ظهور بخشی از فرآیند انتخابات خود را به مناظرات انتخاباتی اختصاص می‌دهند تا مردم براحتی بتوانند فرد اصلح را از خلال بیانات و برنامه های نامزد های انتخاباتی انتخاب کنند.

 

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان ابراز کرد: این جلسه با هدف انتشار سخنان کاندیدای مجلس شورای اسلامی واعلام برنامه های آنان و در جهت شناخت بیشتر مردم فهیم شهرستان های بویراحمد و دنا برنامه‌ریزی شد.

 

مختاری بیان کرد:  از 6 تن از کاندیدای بویراحمد و دنا برای حضور در این مناظره دعوت شده که تاکنون دو تن از کاندیدای  دوره دهم مجلس شورای اسلامی در بویراحمد و دنا پاسخ مثبت داده اند اما بقیه افراد هنوز حضورخود را در این مناظره اعلام نکرده اند.

 

مختاری افزود: محمد رضا نیکبخت و ستار هدایت خواه اعلام حضور کرده اند اما مهدی روشنفکر، محمد بهرامی، غلام محمد زارعی و صدرالله رجایی نسب 4 نامزد انتخاباتی هستند که تا کنون حضور خود را  در این مناظره اعلام نکرده اند.

منبع:چهارفصل

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک