آخرین اخبار

15. اسفند 1394 - 13:54   |   کد مطلب: 4918
صبح زاگرس تلاش می کند جدیدترین اخبار و شنیده های موثق درخصوص موضوعات پیرامون نتیجه نهایی انتخابات در بویراحمد و دنا را رصد کرده تا هم اخبار دقیق تری به اطلاع مردم عزیزمان برسد و هم این که از بروز شایعات بیشتر خودداری شود.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،به نقل از پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس این روزها مردم بویراحمد و دنا تلاش می کنند از طریق منابع مختلف اخبار جدیدی از نتیجه نهایی انتخابات در این حوزه کسب کنند. شایعات زیادی نیز به صورت روزانه درخصوص مسائل مختلف انتخابات 7 اسفند در فضاهای خانوادگی، اداری، مجازی و.. پخش می شود.

 

صبح زاگرس تلاش می کند  جدیدترین اخبار و  شنیده های موثق درخصوص موضوعات پیرامون نتیجه نهایی انتخابات در بویراحمد و دنا  را  رصد کرده تا هم اخبار دقیق تری به اطلاع مردم عزیزمان برسد و هم این که از بروز شایعات بیشتر خودداری شود.

 

*شنیده شده که کاندیداهایی که شکایتی نسبت به انتخابات 7 اسفند در استان داشته اند شکایت و اعتراض خود را تحویل نهادهای مسئول داده اند. جالب این که این شکایات از همه حوزه های انتخابی استان بوده و در میان آن ها شکایات کاندیدهای گمنام نیز  دیده شده است.

 

*برخی از این کاندیدهای گمنام از حذف یا نوشته نشدن اسم آن ها در برخی از حوزه های رأی گیری شکایت کرده اند.

 

*از ستادهای انتخاباتی کاندیدهای معترض در بویراحمد و دنا هم به گوش می رسد که هر یک از این کاندیدها مستندات خود را به صورت مفصل جمع آوری کرده و تحویل نموده و یا در حال تکمیل و تحویل دادن هستند.

ستادهای این کاندیدها کماکان فعال بوده و آن ها امیدوار هستند بتوانند با این مستندان شورای محترم نگهبان را قانع کنند تا کار انتخابات به باطل شدن چند صندوق یا بازشماری و.. بکشد اما در نهایت همه آن ها اعلام کرده اند که خود و  هواداران آن ها تابع نظر قانون خواهند بود.

 

*کاندیدی که حائز بیشترین آرا در این حوزه را کسب نموده با انتشار چند اطلاعیه از حضور مردم و حمایتشان برای پیروزی ابراز تشکر کرده است. کاندیداهای معترض هم ضمن تشکر از حضور مردم از ان ها خواسته اند از هرگونه حرکت غیرقانونی خودداری کرده تا از طریق قانون پیگیری شکایات خود و هوادارانشان باشند.

 

* در روزهای اخیر کلیپی از یکی از کاندیداهای حاضر در انتخابات بویراحمد و دنا پخش شده است که وی در این کلیپ افرادی را «دغل باز» عنوان می کند که این کلیپ در فضای مجازی در سطح گسنرده ای انتشار یافته و موجب واکنش های متعددی نیز شده است.

 

*کانال تلگرام برخی از سایت های فیلتر شده استان تلاش می کنند با حضور فعال در تلگرام به خط دهی جریان فکری خود بپردازند. یکی از این کانال ها در راستای ادامه عملکرد یک سویه و جهت دار خود، بدون این که سخنان کاندیدهای معترض در جمع هوادارانشان را پخش کند، در تلاش است شکایات قانونی کاندیدهای بویراحمد و دنا را با فتنه 88 مقایسه کند. این در حالی است که کاندیدهای معترض بارها چه در جمع هواداران خود و چه از طریق رسانه ها اعلام کرده اند مخالف هرگونه تجمع و اقدام غیرقانونی هستند. آن ها اعلام کرده اند از طریق قانون و با آرامش در حال پیگیری شکایات خود هستند و اجازه سواستفاده را به سواستقاده گران نخواهند داد. این در حالی است که در فتنه 88، سران فتنه خود مردم را به تجمع دعوت می کردند و  در مقابل آسیب رسیدن به جان و اموال مردم و بیت المال سکوت کرده بودند.

 

*صبح زاگرس با بررسی دیگر شنیده هایی که این روزها در فضای مجازی و حقیقی به گوش می خورد به این نتیجه رسید که به جز اخبار مربوط به پیگیری و مستند سازی شکایات کاندیداهای معترض دیگر، مسائل مطرح شده در سطح جامعه، اعم از برخورد فلان مسئول با یک مسئول در فرمانداری، درگیری دو مسئول با هم،  باطل شدن یکی از صندوق ها در یک منطقه، دستگیری یک مسئول یا فرد خاص از یک ستاد و موارد دیگری از این جنس، شایعه بوده و برخی با سواستفاده در حال انتشار آن ها هستند.

منتظر اخبار جدید تر  ما باشید..

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک