آخرین اخبار

23. آذر 1394 - 10:15   |   کد مطلب: 4232
آیت الله محی الدین حائری شیرازی به طور سرزده از حلقه های صالحین ناحیه بسیج شهرستان گچساران بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه به نقل از  پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس آیت محی الدین حائری شیرازی شامگاه یکشنبه با حضور در مسجد فاطمه الزهرا شهرک معلم از حلقه صالحین شهید علی کریمی پایگاه مقاومت شهید حسنی بسیج گچساران بازدید کرد.

آیت الله حائری در جمع بسیجیان گچسارانی اظهارداشت: هدف از غیبت امام زمان (عج) پی بردن مردم به ارزش امام عصر(عج) است تا مردم قدر نعمات خداوندی را بهتر و بیشتر بدانند.

وی تصریح کرد: خداوند قحطی را تنها برای افراد ناسپاس قرارداده تا به اهمیت نعمات اطراف خود پی ببرند و توبه را راهی برای بازگشت بشر از راه اشتباه و نادرست قرار داده است.

آیت الله حائری شیرازی همچنین غیبت امام زمان(عج) را یک نوع قحطی عنوان کرد و افزود: از هزار سال پیش غیبت شروع شده و برای پایان این غیبت خداوند نشانه هایی ازجمله توبه افراد نسبت به بی وفایی به امام عصر(عج) و نشان دادن وفاداری به آن حضرت را پیش پای آنها قرارداده است.

وی آمادگی برای ظهور را شرط تحقق این مهم دانست و تاکید کرد: کسانی که منتظر ظهور امام زمان (عج) هستند بایستی از همین امروز شروع و منتظرآن نباشند که بعد از ظهور توبه کنند.

نماینده سابق ولی فقیه  در استان فارس افزود: کسانی که تا پیش از ظهور امام زمان (عج) توبه نمی کنند و برای ظهور آن حضرت آماده نمی شوند همانند کسی هستندکه نماز خود را قضا می خواند.

منبع:مهر

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک