آخرین اخبار

14. ارديبهشت 1395 - 16:01   |   کد مطلب: 5252
عضو شورای شهر دهدشت گفت: وقتی علت را از شهردار جویا شدیم جواب داد نیرو های من کارایی ندارند و قسمت جالب تر اینجاست که سه تن از نیروهای کارگر، از اقوام درجه یک خود آقای شهردار بوده است! همه این اقدامات خلاف قوانین بوده است و بعد از پیگیری های گروه اقلیت، نیروها را اخراج کرد.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستاتن کهگیلویه، امیر رضا خوش آیین عضو شورای شهر دهدشت در واکنش به سخنان شهردار دهدشت در برخی رسانه ها گفت: در رابطه با مسائلی که در شهرداری اتفاق افتاده است ما می توانستیم سکوت کنیم ولی برای صیانت از حقوق مردم بارها داد زدیم و درگیری های لفظی نیز بوجود آمده است.

 

خوش آیین افزود: در راستای موضوع  تخلفات شهردار دهدشت اقداماتی انجام گرفت، پرونده ای تشکیل داده و به هیئت تخلفات استانداری و وزارت کشور فرستادیم تا به این تخلفات رسیدگی شود.

 

وی با اشاره به برخی تخلفات شهردار دهدشت، خاطر نشان کرد: به گفته شهردار، شورای شهر مصوبه ای برای خرید پژو پارس در سال ۹۴ برای ایشان صادر کرده است، بعد از بررسی های فراوان به این نتیجه رسیدیم که ما هیچ مصوبه ای برای خرید پژو ندادیم و تنها مصوبه ما سال ۹۳ در بیست و نهمین جلسه شوری، برای خرید یک دستگاه سمند بوده آنهم برای شورای شهر نه استفاده شخصی!

 

عضو شورای شهر دهدشت ادامه داد: البته با اقدامات انجام شده و بعد از دو ماه استفاده پژو توسط آقای شهردار، پژو را به شورای شهر باز گرداندیم.

 

وی افزود: شهردار در ایام عید بدون مجوز شورا و پروسه قانونی، تعدادی کارگر را در شهرداری مشغول به کار کرد! این در حالی بود که در همه سخنرانی های خود اعلام کرده بود که ما نیروی مازاد داریم.

 

خوش آیین بیان داشت: وقتی علت را از شهردار جویا شدیم جواب داد نیرو های من کارایی ندارند و قسمت جالب تر اینجاست که سه تن از نیروهای کارگر، از اقوام درجه یک خود آقای شهردار بوده است! همه این اقدامات خلاف قوانین بوده است و بعد از پیگیری های گروه اقلیت، نیروها را اخراج کرد.

 

عضو شورای شهر دهدشت ادامه داد: ضمن رسیدگی به جریان مطرح بودن پرونده شهردار، مورد بعدی خلاف وی که بدون رعایت تشریفات آگهی مزایده و مناقصه و تصویب شورا یک دستگاه پراید برای کارخانه سنگ‌شکن اجاره شده که خلاف قانون است.

 

وی با اشاره به اینکه تخلفات گفته شده فقط بخشی از تخلفات شهردار است، تاکید کرد: آقای شهردار در سخنرانی اخیر خود گفته خواسته های گروه اقلیت در اولویت نیست! در جواب شهردار باید گفت، گروه اقلیت هیچ خواسته شخصی ندارد و خواسته های ما تنها جلوگیری از تخلفات و صیانت از حقوق مردم می باشد.

 

خوش آیین افزود: با این حال آقای شهردار اظهار داشته، تا وقتی که اکثریت گروه شورا پیشتیبان وی می باشد، هیچ مقامی نمی تواند او را برکنار کند!

 

عضو شورای شهر دهدشت گفت: کار قانون رسیدگی به تخلفات است و اگر فردی بعنوان یک مدیر، از وظایف خود تخطی کند هیئت رسیدگی به تخلفات می تواند شما را بر کنار کند.

 

وی خاطر نشان کرد: رسیدگی به این موارد وظیفه شورای شهر است و اولین گلایه ما از خود شورای شهر می باشد! چرا که علاوه بر سکوت بعضی از مسؤلین، حمایت اکثریت دیگر مسؤلین از شهردار نیز مطرح است.

 

خوش آیین در پایان تأکید کرد: تا جایی که شورای شهر چشم و گوش بسته از آقای شهردار حمایت می کند، ما مجبوریم برای جلوگیری از پایمال شدن حق مردم از طریق حقوق قضایی اقدام نماییم و تا زمانی که به این پرونده رسیدگی کامل نشود، ما دست بردار نخواهیم بود.

عصر دنا

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک