آخرین اخبار

6. آذر 1394 - 15:30   |   کد مطلب: 3989
مسئول تبلیغات اسلامی دیشموک گفت: همه مشکلات دنیا به دلیل وجود آمریکاست و عامل اصلی ناامنی و نسل‌کشی در جهان با حمایت آمریکای جنایتکار صورت می‌گیرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، روز گذشته و باحضور فرمانده بسیج دانش‌آموزی شهدای دیشموک صبحگاه مشترک دانش‌آموزان بسیجی در مدرسه دخترانه فاطمه زهرا(س) برگزار شد.

فرمانده بسیج دانش‌آموزی شهدای دیشموک در این مراسم ضمن تسلیت اربعین حسینی و گرامیداشت هفته بسیج و سالروز تاسیس بسیج مستضعفین، گفت: همانطور که مقام معظم رهبری می‌فرمایند، بسیج مجموعه‌ای است که در آن پاکترین انسانها، فداکارترین و اماده به کارترین جوانان کشور در راه اهداف متعالی این ملت و برای به کمال رساندن این مردم، جمع شدند.

مهدی آذرنگ اضافه کرد: شما دانش‌اموزان بسیجی تلاش کنید تا با تبعیت از رهنمودهای حضرت امام خامنه‌ای(مدظله) پیروانی واقعی برای تحقق اهداف والای این نظام مقدس باشید.

وی افزود: فلسفه تشکیل بسیج این ببود که در همه عرصه‌ها دپا در رکاب رهبری در مقابل مستکبران و ظالمان یاوه‌گو با اقتدار بایستند و هر جا اسلام و ولایت فقیه باشد، بسیجیان حامی، پشتیبان و پشت سر او باشند.

آذرنگ در پایان گفت: آمریکا سردمدار استکبار جهانی است و به فرموده امام راحل هرگونه تلاش برای نزدیکی، سازش و مصالحه با استکبار، نافی عزت مسلمین است.

حجت‌الاسلام سید غلام‌حسن درسته در ادامه در جمع دانش آموزان بسیجی گفت: تقویت روحیه ی استکبارستیزی و افزایش بصیرت از مهمترین وظیفه‌ شما بسیجیان است.

مسئول اداره تبلیغات اسلامی دیشموک اضافه کرد: یکی دیگر از مهمترین وظایف بسیجیان، مهیا کردن زمینه ظهور برای حضرت حج(عج) می‌باشد.

وی بیان کرد: همانطور امام راحل فرمودند، همه مشکلات دنیا به دلیل وجود آمریکاست و عامل اصلی ناامنی و نسل‌کشی در جهان با حمایت آمریکای جنایتکار صورت می‌گیرد.

وحید آهنگ
 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک