آخرین اخبار

12. تير 1394 - 13:41   |   کد مطلب: 2268
عضو شورای شهر دهدشت گفت: در شورای اسلامی شهر دهدشت مسائل سیاسی دخیل نیست بلکه مسائل شخصی و فردی دخالت دارد.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه، علی موسوی امجد عضو شورای شهر دهدشت در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری کهگیلویه گفت: در شورای اسلامی شهر دهدشت مسائل سیاسی دخیل نیست بلکه مسائل شخصی و فردی دخالت دارد.

 

موسوی امجد با بیان اینکه اعضای شورا نمایندگان مردم هستند و سوگند یاد کرده اند در مقابل وظایف قانونی و شرعی خود هیچگونه تخطی نکنند، افزود: مسائل طایفه ای و سیاسی در کار اقلیت شورا وجود ندارد.

 

وی اظهار داشت: در دو سال اخیر هیچ اتفاق خاصی در حوزه توسعه و مدیریت شهری دهدشت صورت نگرفت و هیچ کار خاصی در حوزه خدمات رسانی به مردم انجام نشد و مردم دهدشت از خدمات شورا کاملا ناامید هستند.

 

موسوی امجد با تأکید بر اینکه در دو سالی که از عمر این شورا سپری می شود هیچ کار شاخصی در حوزه مدیریت شهری صورت نگرفت، علت این امر را عدم نظارت شورا بر شهرداری دانست و بیان داشت: در شهرداری دهدشت مدیریت شورایی که برگرفته از آموزه های دین اسلام است وجود ندارد.

 

وی به اختلافات موجود میان اعضای شورای اسلامی شهر دهدشت که این شورا را به دو گروه اقلیت و اکثریت تقسیم کرده است اشاره داشت و بیان کرد: دلیل این اختلاف این است که مدیریت شهر شورایی نیست و به نظرات اقلیت شورا هیچ توجهی نمی شود.

 

این عضو شورای اسلامی شهر دهدشت با بیان اینکه بسیاری از مسائل مدیریت شهری دهدشت در پرده ابهام است، تصریح کرد: در صورتیکه این مسائل با مشورت همه اعضای شورا انجام شوند مردم امیدوار شده و خدمات رسانی به نحو مطلوب صورت می گیرد.

 

موسوی امجد اظهار داشت: در شورای اسلامی دهدشت هیچ گونه حقی برای اقلیت شورا قائل نبوده به گونه ای که انگار این اعضای اقلیت نماینده مردم نیستند.

 

وی با اشاره به اینکه شورا می تواند ماهیانه ۵۰ ساعت جلسه برگزار کند، اضافه کرد: این در حالیست که این جلسات به ندرت در شورا برگزار می شوند.

 

این عضو شورای اسلامی شهر دهدشت همچنین به بلاتکلیفی کمیسیون های شورا اشاره و عنوان کرد: کمیسیون به شکل عملی در شورا وجود ندارد.

 

موسوی امجد با اشاره به سفرهای کاری شهردار دهدشت به خارج از استان، بیان کرد: چنین سفرهایی تنها با همراهی دوستان خاص شهردار در شورا صورت می گیرد در حالیکه همه اعضای شورا نسبت به حل مشکلات مدیریت شهری دغدغه دارند و می توانند وی را در این سفرها همراهی کنند.

 

وی تأکید کرد: در دو سال اخیر هیچگونه نظارتی توسط شورا بر شهرداری دهدشت صورت نگرفته است.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک