آخرین اخبار

15. شهريور 1394 - 15:11   |   کد مطلب: 3256
رئيس مجتمع بهزيستي شهداي ديشموك پرونده‌هاي حوزه امور اجتماعي بهزيستي شهداي ديشموك را قريب 203 خانوار دانست و افزود: 153 خانوار مستمري‌بگير و 50 پرونده داراي كميسيون 66درصد را در پشت نوبت بررسي صلاحيت، انجام كميسيون و تشكيل هستند.
طبيب ناصريان نيك

طبيب ناصريان‌نيك در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه ، اظهار كرد: طرح پرونده‌هاي تحت پوشش حوزه امور اجتماعي بهزيستي شهداي ديشموك كه تاكنون مستمري دريافت مي‌كردند و پرونده‌ه به اسم پدر خانواده بود، به اسم همسران سرپرست خانوارها تغيير نام پيدا كرد.

 

وي افزود: بر اساس دستورالعمل بهزيستي كشور كليه پرونده‌هايي‌كه به نام پدر خانوار در سيستم بهزيستي ثبت شده و حقوق ماهيانه به حساب آنها واريز مي‌شد، از اين به بعد بهزيستي با تغيير صاحب حساب از سرپرست پدر خانواده، مستمري ماهيانه را به حساب همسران مددجوي خانوارهاي تحت‌پوشش، پرداخت خواهد كرد.

 

وي اجراي اين طرح را براساس دستورالعمل كشوري و ماده 4 اجرايي دفتر توانمندسازي خانواده و زنان عنوان كرد و افزود: بر اين اساس موظف هستيم دراسرع وقت پرونده‌هاي امور اجتماعي مستمري‌بگيران را به نام زنان سرپرست خانوار و در صورت عدم حضور زن، به نام سرپرست قانوني خانوار تعيين تكليف كنيم و تشكيل پرونده دهيم.

 

رئيس مجتمع بهزيستي شهداي ديشموك، پرونده‌هاي حوزه امور اجتماعي بهزيستي شهداي ديشموك را قريب 203 خانوار دانست و خاطرنشان كرد: 153 پرونده موجود در حال مستمري گرفتن ا ز خدمت حمايتي اين نهاد هستند و بيش از 50 پرونده داراي كميسيون 66درصد را در پشت نوبت بررسي صلاحيت، انجام كميسيون و تشكيل پرونده داريم كه در صورت محقق شدن، آنها هم از اين خدمات بهره‌مند خواهند شد.

 

اين مسئول، خانوارهاي تحت‌پوشش بهزيستي را افراد يك تا پنج‌نفره عنوان كرد و گفت:  الحمدالله با كمك اين نهاد تاكنون خدمات ارزشمندي به مستمري‌بگيران ارئه شد.

 

ناصريان‌نيك، كمك‌هاي بهزيستي به مددجويان را فراتر از حقوق ماهيانه دانست و تصريح كرد: كمك‌هايي از قبيل ساخت مسكن، درمان، كمك‌هزينه ازدواج، كمك به تحصيل دانش‌آموزان و دانشجويان و اياب‌ذهاب آنان بر اساس مدارك و مستندات تاييد شد، ارائه مي‌شود.

 

انتهاي پيام:و/آ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک