آخرین اخبار

20. دى 1394 - 14:56   |   کد مطلب: 4460
مدیرکل گردشگری کهگیلویه و بویراحمد خبر داد
جشنواره برفی دنا بهمن ماه برگزار می‌شود
مدیرکل گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در صورت تعامل و همکاری سایر دستگاه‌ها، جشنواره برفی دنا در روزهای 15 و 16 بهمن برگزار می‌شود

به گزارش پايگاه خبري كهگيلويه، محمود باقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: یکی از مشکلاتی که در حوزه گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد به زیرساخت‌هایی برمی‌گردد که باید از گذشته برای آن فکری می‌شد.

وی گفت: در مواقعی از سال که گردشگر و مسافران زیادی به استان وارد می‌شوند مشکلاتی وجود دارد برای مثال در زمینه هتل‌ها و اقامتگاه‌ها کمبودهایی داریم.

مدیرکل گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر اینکه بسیاری از موارد دست به دست هم می‌دهند تا نتوانیم در جذب گردشگر آن گونه که می‌خواهیم موفقیت داشته باشیم، تصریح کرد: عواملی مانند جاده‌ها و مبلمان شهری و همچنین بسته‌بندی نامناسب سوغات‌های محلی استان از جمله این مشکلات فرا روی جذب گردشگر محسوب می‌شود.

باقری به یکی دیگر از ظرفیت‌های استان در جذب گردشگر که پیست اسکی کاکان است اشاره کرد و گفت: پیست اسکی در صورتی که همه امکانات آن مهیا باشد برای جذب گردشگر مکانی مهم در استان و در فصل سرد زمستان محسوب می‌شود.

وی برگزاری جشنواره برفی را که از دو سال قبل در استان رقم خورد یکی دیگر از ظرفیت‌های خوب برای معرفی جاذبه‌ها و ظرفیت‌های گردشگری دانست و گفت: امسال در صورت مساعدت سایر دستگاه‌ها و همچنین وضعیت جوی مناسب و بارش برف، جشنواره برفی دنا در روزهای 15 و 16 بهمن برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2571/ر20/ف

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک