آخرین اخبار

17. خرداد 1394 - 14:37   |   کد مطلب: 1789
مدير كل ميراث فرهنگي و گردشگري كهگيلويه و بويراحمد گفت: در صورت مشخص شدن سرمايه‌گذار، آماده همكاري براي احداث اردوگاه تفريحي در ديشموك هستيم.

محمود باقري مدير كل ميراث فرهنگي، گردشگري  و صنايع دستي كهگيلويه و بويراحمد در گفتگوي تلفني با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه در ديشموك با بيان اينكه، در صورت مشخص شدن سرمايه‌گذار، آماده همكاري براي احداث اردوگاه تفريحي در ديشموك هستيم، افزود: كارگران طلب‌كار ديشموكي از پيمانكار، مطالبه شش ميليون و چهارصدهزار ريالي خود را از طريق  قانون پيگيري كنند.

 

وي افزود: باتوجه به اينكه از پيمانكار بدهكار به كارگران در حال حاضر هيچ اطلاعاتي نزد ما وجود ندارد، طلب‌كاران مي‌توانند با مراجعه با دادگاه و شكايت كردن، موضوع را از راه قاونون پيگيري كنند.

 

مدير كل ميراث فرهنگي، گردشگري و صنايع دستي كهگيلويه و بويراحمد خاطرنشان كرد: در صورت شاكي شدن كارگران طلب‌كار و به شرطي كه اين پيمانكار مطالبه‌اي از ميراث فرهنگي استان داشته باشد، با دستور گرفتن از دستگاه قضا قادر به پرداخت مطالبه وي به كارگران ديشموكي هستيم.

 

اين مسئول در پاسخ سوال خبرنگار كه آيا شما گفته‌ايد ديشموك ظرفيت راه‌اندازي اردوگاه تفريحي را ندارد، جواب داد: چنين حرفي صحت ندارد و من همچنين مصاحبه‌اي را به هيچ وجه انجام ندادم.

 

باقري همچنين در خصوص احداث اردوگاه تفريحي در ديشموك اظهار كرد: در صورتي كه شخص سرمايه‌گذاري به ما اعلام آمادگي كند، زمين محل مورد نظر را بازرسي و در صورت تاييد، وي را به بانك‌هاي عامل براي دريافت تسهيلات و احداث اردوگاه تفريحي معرفي مي‌كنيم.

 

انتهاي پيام: و/آ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک