آخرین اخبار

7. مرداد 1394 - 20:46   |   کد مطلب: 2735
بله بعضی بدخیم‌ند و لاعلاج. تاجگردون را باید یک اصلاح طلب اصولگرا نامید. تاجگردون اصولگرایی را قبول دارد، اصول انقلاب را قبول دارد و اصول نظام را رعایت می کند.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه،در حاشیه نشست شورای شهر دهدشت که چندی پیش و با حضور حجت الاسلام بزرگواری نماینده شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی در دهدشت برگزار شد خبرنگار ما گفت و گوی کوتاهی با نماینده مردم انجام داد که در پی می آید:

 

آقای بزرگواری ازسهمیه ۲%  نفت استان چه مبلغی به شهرستان کهگیلویه می رسد؟

دو درصد که این دودرصد خود به سه قسمت تقسیم می شود. یک درصد سهمیه مناطق نفت خیز و دودرصد دیگر بین کل استان با خود گچساران و بهمئی تقسیم می شود.

 

از سی و پنچ میلیاردی که باید به مناطق نفت خیز اختصاص پیدا می کرد سی و چهارمیلیارد تخصیص داده شد. فقط یک میلیارد کم کردند ولی یک درصد دیگر که حدوداً سی و دو میلیارد بود باید به کل استان اختصاص می دادند مبلغ نوزده میلیارد را تخصیص دادند و این اعتبار باید بین کل استان از بویراحمد تا گچساران و کهگیلویه، دنا، بهمئی، لنده و چرام تقسیم شود.

 

کمتر از دو میلیارد سهم کهگیلویه میشود، پنچ درصد از یک درصد مناطق نفت خیز که حدود سه میلیارد به شهرستان بهمئی میرسد.

 

آقای بزرگواری شما در صحبتهای خود اشاره به پتروشیمی دهدشت کردید و گفتید کسانی که کلنگ این پتروشیمی را زدند اهداف دیگری داشتند. با توجه به صحبت های شما یعنی، افراد در دولتهای قبلی مردم را فریب دادند؟

درسته. فردی درگذشته برای جذب رای از این قضیه سوءاستفاده می کرد ولی  مقصود من این نبود، در دولت هشتم این پتروشیمی بدون کارشناسی در بهترین زمینهای کشاورزی زده شده، در دولت نهم و دهم گفتند باید بخش خصوصی بیاد و کار را انجام دهد، دولت برای به سرانجام رساندن آن زیاد همت آنچنانی نداشت، دولت فعلی هم همین طور است و خود را درگیر این پتروشیمی نکرد. دولت های قبل پتروشیمی هایی راه انداختند ولی بعد به بخش خصوصی واگذار شد، سرمایه گذار بخش خصوصی پتروشیمی دهدشت آماده است، ولی برای کار و ساخت پتروشیمی منتظر راه افتادن پالایشگاه بیدبلند۲  است، تا بیدبلند راه نیفتد نه پتروشیمی گچساران، نه دهدشت، نه نورآباد راه نمی افتد.

 

 حاج آقا با عرض معذرت صحبت‌هایی مبنی بر ازدواج مجدد شما در بین مردم رواج یافته است، آیا این حرف ها صحت دارد؟

نه شایعه است.

 

تکذیب می‌کنید؟

بله، من آخر هر هفته به حوزه انتخابیه خود سر می زنم و بخشی از برنامه آمدن به حوزه دیدار با خانواده های بی بضاعت که تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی هستند، چندوقت پیش هم نوبت یکی از روستاهای اطراف دهدشت بود که به خانواده بی بضاعت تحت پوشش سر بزنیم، به خانه یک پیرزن بی سرپرست در روستای …… رفتیم، آقای سجادی مسئول دفتر به من گفت این خانه مورد دارد، ولی من گفتم برای من موردی نیست، و به پیرزن سر زدیم و در جریان مشکلات وی قرار گرفتم و مثل بقیه مردم، پیگیر حل مشکل وی شدم و از مسئولین کمیته امداد خواستم کمکش کنند، چون فضا، فضای انتخاباتی شده، شایعه و بدنام کردن از طرف رقبا بالا گرفته است.

 

سید! شما از تاجگردون به عنوان مخالف فکری خود نام بردید، در انتخابات سال ۹۰ نام آقای تاجگردون در لیست آبادگران جوان بود. با توجه به مشی سیاسی این گروه و نزدیکی آنها به جریان اصولگرایی، چطور تاجگردون را مخالف فکری خود و اصلاح طلب می نامید؟

 

آقای تاجگردون در اولین جلسه بین مجلس و دولت به عنوان نماینده اصلاح طلبان صحبت کرد و خودش را اصلاح طلب معرفی می کند منتها تاجگردون یک اصلاح طلب خوش خیم! است.

 

حاج آقا یعنی بقیه اصلاح طلبان بدخیم هستند؟

بله بعضی بدخیم‌ند و لاعلاج. تاجگردون را باید یک اصلاح طلب اصولگرا نامید. تاجگردون اصولگرایی را قبول دارد، اصول انقلاب را قبول دارد و اصول نظام را رعایت می کند.

———————————–

گفتگو: مسعود آرام- سایت استان

دیدگاه‌ها

بدخیم آنهایی هستن که 8سال فساد و اختلاس دولت احمدی نژاد را دیدند و خاموش ماندند
متاسفانه کسانی این حرفا را ورد زبان مردم کردن که خودشون بدنام هستن ...عاقلان میدانن این وصله ها به این سید. نمیچسپه

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک