آخرین اخبار

30. ارديبهشت 1394 - 14:05   |   کد مطلب: 1520
از طرف اداره آموزش و پرورش ديشموك
100 دانش آموز فعال قرآني در ديشموك تجليل شدند+تصاوير
معاون پرورشي اداره آموزش و پرورش ديشموك گفت: هدف از اين تجليل تعميق بخشي به فرهنگ قرآني و تشويق دانش آموزان به حضور بيشتر و استفاده مفيد از اين برنامه‌هاي ارزشمند بوده است.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، عصر امروزدر آئيني با حضور معاون پرورشي اداره آموزش و پرورش ديشموك از 100دانش آموز فعال  مدرسه قرآني امام جعفر صادق(ع) در مسجد صاحب الزمان(عج) ديشموك تجليل شد.

 

سيد جابر ردكا معاون پرورشي اداره آموزش و پرورش ديشموك در اين همايش تجليل و در جمع دانش آموزان اظهار كرد: هدف از اين تجليل تعميق بخشي به فرهنگ قرآني و تشويق دانش آموزان به حضور بيشتر و استفاده از اين برنامه‌هاي ارزشمند بوده است.

 

وي افزود: حضور اين دانش آموزان در برنامه‌هاي قرآني باعث شد تا دانش آموزان در فراگيري قرآئت، تفسير، اذان گويي، ترتيل، حفظ و مكبري كتاب مقدس و ارزشمند قرآن فعال و موفق باشند.

 

معاون پرورشي اداره آموزش و پرورش ديشموك تصريح كرد: حضور در اينچنين موارد ازجمله كلاسهاي قرآني و فضاهاي معنوي خاطره خوب براي دانش آموزان به همراه خواهد داشت.

وی همچنین تصریح کرد: تمامی علوم در قرآن وجود دارندو باید از ظاهر قرآن عبور کنیم و به باطن آن اهمیت بیشتری بدهیم .

 

وي بيان كرد: رسیدن بــه آرامش واقعـــی ، یکــی از خواسته های همیشگی بشر بوده که در این راستا نیز انسان در طول تاریخ تلاش ها و رنج های بسیاری را به جان دل خریده است، باید دانست که بدون ایمان ، آرامش روحی و روانی وجود ندارد و به عبارتی، یکی از عوامل ایجاد آرامش دارا بودن ایمان به خداست كه اين امر از طريق مانوس شدن با قرآن دست يافتني است.

 

وي خاطرنشان كرد:قرآن کتابی است برای انتخاب بهترین زندگی که سعادت جاودانه در پرتو آن تحقق می‌یابد.

 

ردكا متذكر شد: زندگی قرآنی بر اساس رعایت مقررات و عدالت و احسان و صفا و صمیمیت است و مردمی که این گونه زندگی کنند، دارای اطمینان خاطر و آسایش خواهند بود و سعادت ابدی و جاودانه را در آغوش خواهند گرفت.

 

 

انتهاي پيام:و/آ

 

 

دیدگاه‌ها

بسیار متشکرم از کسانی ک در تهیه وترویج کتاب آسمانی پیرو هستن بسیار سپاس گذارم

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک