آخرین اخبار

31. تير 1394 - 10:07   |   کد مطلب: 2584
مدیرکل بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد،با بیان اینکه اعتبار دفترچه‌های درمانی بیمه همگانی سلامت یک ساله است، گفت: افرادی که اعتبار دفترچه آن‌ها تمام شده با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت تا پنجم مرداد امسال اقدام به تعویض دفترچه خود کنند.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه به نقل از پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس،سید یدالله حسینی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به صدور دفترچه‌های بیمه همگانی سلامت تعداد بیمه شدگان این بخش را 38 هزار نفر عنوان کرد و افزود: این تعداد که تحت پوشش بیمه سلامت هستند با صدور دفترچه بیمه همگانی سلامت از خدمات بهداشتی و درمانی بهره‌مند می‌شوند.

 

حسینی با بیان اینکه اعتبار دفترچه‌های درمانی بیمه همگانی سلامت یک ساله است، گفت: افرادی که اعتبار دفترچه آن‌ها یک سال گذشته بوده با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت هرچه سریع‌تر اقدام به تعویض دفترچه خود کنند.

 

مدیرکل بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد از هم‌استانی‌ها خواست تا هرچه سریع‌تر مراجعه و اقدام به تعویض دفترچه کنند چرا که تا پنجم مردادماه فرصت باقی است تا به فراخور ثبت‌نام دفترچه‌هایی که اعتبار یک ساله آن‌ها به اتمام رسیده را تعویض کنند.

 

وی با اشاره به اجرای طرح تحول سلامت و برنامه‎های خوب دولت در این راستا اظهار کرد: کاهش پرداختی بیماران، ترویج زایمان طبیعی، ارتقاء کیفیت هتلینگ، تعرفه خدمات سلامت، ارتقاء کیفیت ویزیت، ماندگاری پزشکان در مناطق محروم، حضور متخصصان در بیمارستان‌ها و ...از اهداف اجرای طرح تحول سلامت در کشور است.

 

مدیرکل بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد با ارزیابی مناسب خود از طرح تحول سلامت در سطح کشور و به تبع آن در کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بدون شک هر طرح و برنامه‌ای کمبودهایی دارد که خوشبختانه مسئولان مربوطه در رفع مشکلات و کمبودهای طرح تحول سلامت گام‌های خوبی برداشته‌اند.

 

وی با اشاره به اهداف کلان طرح تحول سلامت اذعان کرد: در حال حاضر با اجرای این طرح در کهگیلویه و بویراحمد پزشکان به صورت مقیم در بیمارستان ارائه خدمت می‌کنند و خدمات با کیفیت بهتری ارائه می‌شود.

 

حسینی با اشاره به اینکه با اجرای طرح تحول سلامت زایمان طبیعی و استقرار پزشک زنان و زایمان ترویج یافته است، گفت: امیدواریم با اجرای این طرح بتوان خدمات با کیفیت بهتر و بیشتری ارائه کنیم.

 

مدیرکل بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: با توجه به اینکه زایمان طبیعی از چند جهت اهمیت دارد که سوق دادن بیمار به سمت زایمان طبیعی باعث کاهش هزینه‌های پرداختی، کمک به سلامت مادران باردار و کاهش هزینه‌های درمانی اتاق عمل می‌شود.

 

انتهای پیام/200

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک