آخرین اخبار

22. آذر 1394 - 12:55   |   کد مطلب: 4225
یک فعال سیاسی گچساران گفت:مگر می شود با ظاهر سازی و فریب و با وعده های توخالی و پوچ نرخ بیکاری و رسمی گچساران را از قعر جدول به بالا آورد من قبلا نوشتم که ایشان برای توسعه و تعالی خودش برنامه دارد اما برای توسعه منطقه برنامه ندارد.

به گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی کهگیلویه،

نفتا نوشت:

دکترگرجی گفت: مگر می شود با ظاهر سازی و فریب و با وعده های توخالی و پوچ نرخ بیکاری و رسمی گچساران را از قعر جدول به بالا آورد من قبلا نوشتم که ایشان برای توسعه و تعالی خودش برنامه دارد اما برای توسعه منطقه برنامه ندارد.

 بهبود گرجی در جلسه دوم هم اندیشی و خود باوری برای فردایی بهتر اظهار داشت: برداشت من از این جلسات صرفا بخاطر انتخابات نیست و محدود زمان هم نیست امیدوارم راهکاری پیدا شود که با همکاری هم از این منجلاب فقر و محرومیت بیرون بیایم و برای نیل به توسعه و محرومیت زدایی شاخص های لازم است و مهمترین آن نیروی انسانی توانمند و کارا و تاثیر گذار و بعد منابع دیگر می باشد، ولی در حال حاضر توسعه یک شعار آنهم شعار عوام فریبانه است.

وی افزود: شایستگی باید لحاظ شود و شایسته گزینی انجام شود این به چه صورت است که ۵۰ درصد جمعیت این شهر همشهریان قشقایی هستند فرض به محال بگیریم که نماینده قشقایی باشد و در طی این چهار سال یک مدیر لر زبان نگذارد و هیچ کاری هم برای منطقه نکند اما باز هم بر گردن ما حق دارد و ما فقط ادای دین کردیم.
میگویند فلانی زبان ندارد و نمی توان لابی بکند و مخ بزند اگر رفت تهران نمی تواند در بین گرگها کاری بکند اتفاقا این سخن اشتباه است همینکه وی صداقت در رفتار و گفتار دارد و منیت را کنار بگذارد و هر وقت منیت کنار گذاشته شد قطعا از جوانان استفاده خواهد کرد. در این راستا از آقای احمدی نژاد ایراد میگرفتند همین آقایانی که در مسند قدرت هستند ایشان عاشق رسانه هستند و می خواهند مسائل را با فرد محوری حل بکند و اصلا زیر دستان خود را قبول ندارد و آیا یک بهورز تو یک روستای دور دست نماینده باید تایین کند

وظیفه نماینده قانون گذاری است و نظارت است و اجرایی و مداخله ای نیست نماینده باید مطالبات مردم را از آنجا تعقیب بکند و گلوی بالا دست را بگیرد و منابع برای پایین دست بیاورد. دور قبل تاجگردون خودش هیچ برنامه ای نداشته و من سیزده تا برنامه به وی دادم.

یکی اینکه کمیته مشورتی تشکیل شود که اقایان یدالله مرادی، یوسفی، خوبانی و دوستان خودش همه عضو آن باشند نه اینکه عده ای را بصورت سوری سالی یکبارجمع کند و یک غذای چرب و نرم هم بدهد و بگوئید کمیته تشکیل شد و این جز جمع کردن عده ای چاپلوس کاری دیگری ندارد. متاسفانه نماینده ما بجای حل بیکاری و نجات جوانان دنبال جدول و چراغ است و به به و چه چه در رسانه ها!

گرجی در ادامه افزود: تحصیل کنندگان ما را وادار می کنند به دست بوسی، نیاز و گرفتاری ها کاری بر سر مردم آورده که مردم می گویند دیگر برای ما چه فرقی می کند، مهم اینست که این آقا یک گره ای از مشکلات ما را باز کند این اشتباه بلکه اشتباه تاریخی است که اگر ما فکر بکنیم چنین تفکری می تواند توسعه را برای منطقه به ارمغان بیاورد.

مگر می شود با ظاهر سازی و فریب و با وعده های خالی و پوچ نرخ بیکاری و رسمی گچساران را از قعر جدول به بالا آورد من قبلا نوشتم که ایشان برای توسعه و تعالی خودش برنامه دارد اما برای توسعه منطقه برنامه ندارد. چطور طرف می تواند ۳۶ مقام کلان مالی و مدیریتی کشور را شخصا درو کند ( صندوق پول، صندوق اعتبار، صندوق اشتغال، بانکها، اتاق بازرگانی، کمیته برنامه و بودجه، معاونت رئیس جمهور) چطور برای خودش توانمندی دارد که این همه مسئولیت را بدست و بیاورد ولی نمی تواند یک درجه از محرومیت و بدبختی و فلاکت و بیکاری در گچساران را کاهش دهد، پس نمی خواهد وقتی مردم را ضعیف و عقب نگه دارند راحت تر میتواند حکومت کند.

من دغدغه آقای یوسفی و دیگران را کاملا درک میکنم و خواهش دارم این وحدت راحفظ کنید تا بعد انتخابات تا به راه کار برسیم. ما عقب افتاده ترین نقطه ایران هستیم درحالیکه ثروتمند ترین هستیم من مدتی که در اینجا مشغول بکار بودم خود مرکز بهداشت اعلام کرد ما ۴۲ مورد اقدام به خودکشی داشتیم و این ثبت شده و ثبت نشده هایش هم هیچ!

فقر و فساد و آسیب های اجتماعی بشدت جوانانمان می گیرد و  آنوقت چطور بیایم دلمان را خوش کنیم که دور خونه من را لامپ زدند و رنگ و لعاب زدند.

انحصارفساد میاره رانت فساد میاورد، وقتی یک دانشجوی ۱۸ ساله را از مجتمع آموزش عالی بابلسر با رانت میاورند به دانشگاه شهید بهشتی، مدیرکل دفتر وزیرمی شود، خدمت سربازی می شود مدیرکل برنامه وبودجه استان ۳۰ سال در ساختار مدیریتی کشور کارمی کند، باهمان رانت و یک تالیف اقتصادی، یک کتاب، یک مقاله اقتصادی و پژوهشی ندارد. میاید و توی سایت خودش میگذارد آقای اقتصاد ایران، معمارملی اقتصاد، اگر راست میگوید این حوزه انتخابیه ات را از قهر جدول بالا بیاور چه دخلی به این مردم بیچاره که تو رفتی آنجا شدی رییس کمسیون بودجه یا تلفیق، وقتی مشکلات من به قوت خودش باقی است من به چه چیز شما بنازم!

ما به چه چیز شما افتخار بکنیم به تیپت یا مقامی که آنجا داری اما این دردی از دردهای ما را درمان و کمکی هم به جوانان بیکار و مشکلات مردم نمی کنه وچهار سال دیگه هم بیایی و عده ای چاپلوس دور خودت جمع کنی، نخبگان ما را باز ببری گوشه خونه تا این روال ادامه پیدا کند.

طرف از برنامه بودجه میخواهد برود تهران می گوید باید برادرم جایگزینم شود (به شوخی ) آقای فولادی تویک جلسه به ایشان گفت ای کاش باشت جدا شود تا یک نماینده داشته باشد و گچساران هم یک نماینده منظور فولادی این بود جمعیت قشقایی های گچساران بتوانند به حق خود برسند، آقای تاجگردون نماینده در جواب حاج فولادی گفت چه بهتر یک تاجگردون میشود نماینده باشت و یک تاجگردون میشود نماینده گچساران، حاضر نیست بگوید یک اصلاح طلب طیف فکری خودش یا یک فرد دیگر نماینده می شود.

پتروشیمی در گچساران میاید نمیتواند تحمل جز فامیل خودش (تاجگردون) شخص دیگری بگذارد آنجا، جایی که باید افراد تحصیل کرده و کارشناس باشد، عده ای چماق بدست آنجا ایستاده اند و طبق میل انحصار فامیلی انجا دارند کار میکنند، حالا آیا این دیگر برای مردم گچساران پتروشیمی می شود.

طرفدارانش میگویند جای تاج برسر است، آن تاجی که نگین خود را پودر میکند تاج پوشالی است (تشویق حاضرین در جلسه)

حالا منتقدین ایشان فقط اصولگرایان نیستند، بلکه اصلاح طلبان آرمانی، هویت داران شناسنامه دار، طیف مستقل هم منتقد وی هستند لشکرجوانان بیکار، مدیران ضعیف پاشنه آشیل هستند.

در جلسه عنوان میکند بویراحمدی ها حق ما را خورده اند و باید گچساران را از یاسوج جدا و خوزستان شرقی را تشکیل دهم بامحوریت بهبهان و منطقه آزاد درست کنم، بعد متوجه می شود قرار است انتخابات استانی شود فوری میرود شبکه دنا و میگوید یاسوج و گچساران، مارگون و باشت برای من یکی هستند و برای من فرقی ندارد.

من نمیشناسم ولی میگویند خانم آذرمنصوری آمده است توی فلان دانشگاه سخنرانی کرده است و چند نفر مستقل از او انتقاد کرده اند تاجگردون فوری در تلگرام خود می نویسد عده ای قانون شکن که سخنرانی خانم منصوری را بهم زدند باید محاکمه شوند بعد میگویند این خانم سابقه کیفری داشته است و تو جریان فتنه دخالت داشته است بلا فاصله مطلب را از تلگرام یا اینستاگرام خود برمیدارد!

آیا چنین آدمی لیاقت آن را دارد که نماینده ما باشد؟ بینی و بین الله این اتحاد را حفظ کنید چون برای ما مهمتر از نان است نانی که بخواهد با ننگ و چاپلوسی بیایید و شان و منزلت خود را به حراج بگذاریم تا یک موقعیت یا نانی به ما بدهند.

منبع:بویرنیوز

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک