آخرین اخبار

28. تير 1394 - 21:08   |   کد مطلب: 2545
فرمانده پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد از کشته و زخمی شدن ۱۲ نفر در حوادث جاده‌ای طی چند روز اخیر خبر داد و گفت: از این تعداد ۴ نفر کشته و ۸ نفر نیز مجروح شدند.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه،سرهنگ منوچهر سیاهپور اظهار داشت: هم اکنون در تمام محورهای مواصلاتی این استان ترافیک روان، جاده‌های اصلی باز و تردد به سهولت انجام می‌شود.

وی عنوان کرد: پیش‌بینی می‌شود تا ساعاتی دیگر با توجه به اینکه برگشت موجی از سفرها آغاز می‌شود در خروجی محور " یاسوج-بابامیدان"، " یاسوج-سی‌سخت" و " یاسوج-اصفهان" شاهد ترافیک نیمه سنگین باشیم.

سیاهپور ابراز کرد: انتظار می‌رود رانندگان برگشت خود را به ساعات پایانی روز موکول نکنند و با نهایت احتیاط، حوصله، خونسردی، سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی حرکت و توصیه‌های پلیس را عمل کنند تا شاهد حوادث تلخ ترافیکی نباشیم.

فرمانده پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد از کشته و زخمی شدن 12 نفر در حوادث جاده‌ای طی چند روز اخیر خبر داد و افزود: از این تعداد 4 نفر کشته و 8 نفر نیز مجروح شدند.

سیاهپور تصریح کرد: در ایام تعطیلات عید فطر امسال مجموعه فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد و پرسنل پلیس راه با بکارگیری حداکثر توان آماده باش کامل برای ارائه خدمت به مردم را داشتند.

تسنیم

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک