آخرین اخبار

1. فروردين 1395 - 17:25   |   کد مطلب: 5030
به همت هلال احمر شهرستان کهگیلویه صورت گرفت:
اجرای طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی در دهدشت+ تصاویر
وی گفت در حوزه امدادنوروزی علاوه بر پایگاه فیلگاه یک پست امبولانس سیار راه اندازی شده که محورهای مواصلاتی شهرستان کهگیلویه را پوشش می دهدو این طرح تا ۱۵فروردین ۹۵ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، سید ابوالقاسم بازرگان رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه  سه پست ثابت کار خدمات رسانی به مسافران نوروزی را  در شهرستان انجام می دهندافزود: ۲پست در ورودی و خروجی شهر دهدشت و یک پست هم در ورودی قلعه ریسی به سمت دیشموک قرار دارند.

 

وی هدف از دایر شدن این پست ها را راهنمایی مسافران نوروزی ،توزیع بروشر وراهنمای نقشه گردشگری،سیاحتی ورزیارتی شهرستان و استفاده روحانی برای پاسخگویی به مسایل شرعی ،خیمه نماز جهت اقامه نماز،وچادر دوستدار کودک جهت سرگرمی کودکان همراه مسافران و ایستگاه سلامت و تست فشار خون توسط پزشک وپرستار عنوان نمود.

 

بازرگان تصریح کرد:بالای ۲۰۰نفراز اعضاجوانان وامدادگران وداوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان کهگیلویه در این طرح به کارگرفته شده است.

 

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کهگیلویه تاکید کرد :به اندازه ۵۰خانوار امکانات اسکان و وسایل سرمایشی وگرمایشی وآب معدنی ومواد خوراکی جهت اسکان اضطراری در مواقع بحران نیز از طریق جمعیت هلال احمر شهرستان اماده می باشد.

 

وی گفت: در حوزه امدادنوروزی علاوه بر پایگاه فیلگاه یک پست امبولانس سیار راه اندازی شده که محورهای مواصلاتی شهرستان را پوشش میدهداین طرح از ۲۷اسفند ماه ۹۴تا ۱۵فروردین ۹۵ادامه دارد.

گزارش و عکس:محسن پور ابراهمیی

راه ملت

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک