آخرین اخبار

21. ارديبهشت 1394 - 21:27   |   کد مطلب: 1426
رئیس جمعیت هلال اهمر شهرستان کهگیلویه مطرح کرد
برنامه‌های گرامیداشت هفته هلال‌‌احمر در کهگیلویه تشریح شد
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کهگیلویه برنامه‌های گرامیداشت هفته هلال‌احمر در این شهرستان را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، سید ابوالقاسم بازرگان رئیس جمعیت هلال احمر کهگیلویه از برگزاری هفته هلال احمر با شعار انسان مهربان، دنیای آرام از ۱۸ اردیبهشت خبر داد و افزود: ارتباط با مخاطبین و اطلاع رسانی در زمینه ارائه خدمات به مردم از شاخص ترین برنامه های هفته هلال احمر است.

 

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کهگیلویه با اشاره به فرارسیدن هفته هلال ‌احمر و صلیب سرخ اظهار داشت: ۱۸ اردیبهشت ماه مصادف با روز جهانی صلیب ‌سرخ و هلال‌ احمر است که در تقويم جمهوری اسلامی ايران به عنوان هفته هلال‌ احمر نامگذاری شده است و این هفته فرصتی برای جمعیت هلال ‌احمر بوده تا برنامه‌ها و فعاليتهاي جمعيت را معرفي نمايد.

 

بازرگان در ادامه برنامه‌های عمومي جمعیت‌ هلال ‌احمرشهرستان کهگیلویه از ۱۸ تا ۲۴ اردیبهشت ماه را شرکت كاركنان و اعضاي (داوطلب ،جوان و امدادگر )در گلباران و عطر افشانی قبور شهدا ، عیادت از خانواده های شهداي امدادگر و ایثارگر جمعیت ، امام جمعه و فرماندار بيان كرد.

 

وی ویزیت رایگان و برپایی چادر سلامت با محوریت غربالگری تست قند و فشار خون، اجرای طرح نیابت و بازدید از سرای سالمندان، اجرای پروژه های حمایتی و داوطلبی در راستای کمک به محرومین، نیازمندان وبیماران،طرح حمایت ماندگار (اهداء خون) در سطح شهرستان و برگزاری دوره های آموزشی را از مهمترین برنامه های حوزه داوطلبان در این هفته بیان کرد.

 

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کهگیلویه برپایی نمایشگاه های توانمندی هلال احمر، آیین تجلیل از اعضای امدادگر،جوان و داوطلب شرکت کننده در طرح های نوروزی،همایش پیاده روی،مسابقات فرهنگی امدادی و ورزشی، اردو های آموزشی فرهنگی، برپایی دوره های آموزش کمک های اولیه، کارگاه های آموزشی مهارت های زندگی را از دیگر برنامه های هفته هلال احمر بیان کرد.

 

شايان ذكر است هفته هلال احمر از ۱۸ ارديبهشت ماه آغاز و تا ۲۴ ارديبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک