آخرین اخبار

25. تير 1394 - 13:28   |   کد مطلب: 2491
وصیتی که از شهید محمدحسین دارکوب به دست ما رسیده ظاهراً صفحه ای از آن ساقط شده است، اما با این حال آنچه از وصیت این شهید بزرگوار می توان دریافت اشتیاق وآرزوی عمیق اوست به شهادت و دعوت هم میهنان خود به اطاعت از رهبری و ولایت ونیز هوشیاری در قبال توطئة منافقان کور دل. بخ شهای پایانی وصیتنامه شهید دارکوب به دعا برای پیروزی رزمندگان و سلامتی امام امت اختصاص دارد.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه، وصیتی که از شهید محمدحسین دارکوب به دست ما رسیده ظاهراً صفحه ای از آن ساقط شده است، اما با این حال آنچه از وصیت این شهید بزرگوار می توان دریافت اشتیاق وآرزوی عمیق اوست به شهادت و دعوت هم میهنان خود به اطاعت از رهبری و ولایت ونیز هوشیاری در قبال توطئة منافقان کور دل. بخ شهای پایانی وصیتنامه شهید دارکوب به دعا برای پیروزی رزمندگان و سلامتی امام امت اختصاص دارد.

 

 

kohgiluyeh.ir

 

وصیت نامه شهید

 

 اشتیاق شهادت، اطاعت از رهبری، هوشیاری در قبال منافق، استحکام ایمان

 

بسمه تعالی

 مَن کَفَرَ فَعَلَیه کُفرُه وَ مَن عَمِلَ صالِحاً فَلِأنفُسِهِم یَمهَدُونَ لِیَجزِیَ الَّذینَ امَنُوا وَ عَمِلُوا الصَّالِحاتِ مِن فَضلِه إنَّه لایُحِبُّ الکافِرینَ

 

هر که به راه کفر و عصیان رود زیانش بر خود  اوست و هر که صالح و نیکوکار شود آن هم برای شخص خود ( در بهشت) آسایشگاهی خوش فراهم ساخت تا از فضل و کرم به آنان که ایمان آورده و نیکوکار شدند خدا نیکوپاداش دهد و کافران را هیچ مورد لطف و کرم قرار ندهد. با سلام و درود فراوان بر حضرت مهدی( عج) و نایب بر حقش ، خمینی کبیر، و امت رزمنده و شهیدپرور ایران.

 

 اسم ذکر شده زیر به نام محمدحسین دارکوب فرزند احمد ، که از جان و دل [ به] جبهه حق علیه باطل عازم[ شده ام که] تا آخرین نفس بجنگم، وصیتنامه خود را اعلام می کنم: شاید در این انقلاب که الآن [ از آن] چهار سال و اندی می گذرد، اولین آرزوی من درطول انقلاب این بود که ای کاش همراه با دیگر برادران شهید می شدم، به هر وسیله ای این سعادت نصیبمان نشد.

 

سا لها و ماه ها و روزها را با حرف گزاف و بیکاری گذراندیم اما اگر خدا این سعادت را نصیب ما گرداند [ که] از این تاریخ به بعد 1/9/61عازم جبهه می شوم  که شاید کمی دین خود را به قرآن اهداء کنم  من در این وصیت نامه هما نطور که بارها امام زمان  می فرماید( کذا) دو جمله با برادران و خواهران و قوم [ و] خویشان و دوستان دارم: یکی باید همان طور که قرآن م یفرماید أطیعُو[ ا] اللهَ وَ أطیعُو[ ا 9 ال] رَسُولً وَ اولیِ الأمرِ مِنکُم »  اطاعت از رهبر کنید.

 

دوم، اینکه دشمنان در فکر اینند که افراد حز بالله را  انحلالی درش به وجود بیاور[ ن] د، شما به خاطر خدا این دشمنان را که وسوسه می کنندنابودشان کنید و نگذارید یک منافقی در جامعه نفاق به وجود بیاورد، در مجموع یک پیام دارم به ملت سلحشور ایران که به حر فهای منافقین گوش ندهند در این صورت [...]

 

 را می خوانند یا می شنوند تقاضا می شود که برای رضای خدا به خانواده ما سرکشی کنند و نگذارند که کشته شدن من باعث شکست خانواده شود و سعی کنید که با کشته شدن وجان و خون دادن من پیشرفت بیشتری بکنند وایمان آ نها هر چه بیشتر محکم و مستحکم تر شود و تقاضای دیگر این است که شما همچون برادرانی مثل من برای خواهرانم باشید برای رضای خدا و حق.

 

 امیدوارم به درگاه خداوند و از خداوند یکتا که عاقبت همه ما را به خیر بگرداند و رزمندگان ما را به همین زودی زود نصرت عطاء فرماید و امام امت، خمینی بت شکن،را تا ظهور امام زمان( عج) مصون  [ و] محفوظ نگه دارد و جمهوری اسلامی را به دست مهدی( عج) بسپارد.  « وَ اَعَدُّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوةٍ »

 

 « زندگی با ننگ و پست[ ی‌] این نباشد راه ما »

 « . اسلام پیروز است کفر و باطل نابود است »

 « خمینی حق است، به امید پیروزی حق بر باطل »

 محمدحسین دارکوب

 

 

kohgiluyeh.ir

 

kohgiluyeh.ir

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک