آخرین اخبار

16. تير 1394 - 17:56   |   کد مطلب: 2354
امام جمعه ديشموك گفت: نهادينه شدن بحث نهضت سوادآموزي يكي از مهمترين راهكارهاي ايجاد انگيزه است.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، حجت‌الاسلام سيد هدايت محمودي‌اصل امام جمعه ديشموك عصر امروز در نشست پشتيباني نهضت سوادآموزي در اداره آموزش و پرورش ديشموك با بيان اينكه، نهادينه شدن بحث نهضت سوادآموزي يكي از مهمترين راهكارهاي ايجاد انگيزه است، تصريح كرد: در انتخاب آموزش‌دهنده مي‌بايست دقت لازم شود.

 

وي افزود: سازمان نهضت سوادآموزی متولی مبارزه با جهل است که در کنار رهبری‌ داهیانه امام راحل و مقام معظم رهبری از تلاش و حمایت دولت‌ها برای تامین هزینه‌های سوادآموزی بهره‌‌مند بوده است.

 

وي با بيان اينكه، آموزش‌دهنده‌اي انتخاب شود كه دلسوز باشد و بتواند در سوادآموزي ايجاد انگيزه كند، خاطرنشان كرد: بحث سوادآموزي يك عمل واجب است و نظارت‌ها بايد مستمر و كاملاً دقيق باشد.

 

 

امام جمعه ديشموك گفت: فرمان تشکیل نهضت سوادآموزی در کنار همت پایگاه‌های مردمی و عزم و اراده مالی برای پیشرفت‌های علمی مملکت اسلامی یک فرمان جهادی بود که تاکنون موفقیت‌های چشمگیری در عرصه علم و دانش به جای گذاشته است.

 

وی به آیه قرآنی "آیا کسانی که می دانند با کسانیکه نمی‌دانند برابرند؟" اشاره کرد و گفت: با توجه کردن به جامعه متوجه تفاوت زندگی افراد با سواد و بی سواد و اهمیت نقش علم آموزی در سرنوشت افراد می‌شویم.

 

خطيب نماز جمعه ديشموك علم آموزی را دروازه ارتباط با جهان هستی دانست و خاطر نشان کرد: تنها راه ارتباط با عالم هستی برای فهم عمیق اسرار آن، علم است.

 

محمودي‌اصل، علم را لازمه پیشرفت جوامع انسانی عنوان کرد و گفت: هر امتی که در جهان بشری از علم بیشتری برخوردار باشد بهره‌وری بیشتری را نسبت به سایر ملل از جهان دارد.

انتهاي پيام: و/آ

 

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک