آخرین اخبار

10. بهمن 1393 - 16:56   |   کد مطلب: 241
رئیس جهاد کشاورزی شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه در دهه فجر امسال، 5 طرح به نمایندگی از 12 طرح در بخش کشاورزی در شهرستان کهگیلویه افتتاح خواهد شد افزود: کارخانه تولید خوراک دان طیور با اعتباری بالغ بر 16 میلیارد ریال یکی از مهمترین طرحهای افتتاحی این شهرستان می باشد.

 

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، عبدالله قیصری رئیس جهاد کشاورزی شهرستان کهگیلویه گفت : در دهه فجر امسال 5 پروژه مهم اقتصادی به نمایندگی از 12 طرح در بخش کشاورزی این شهرستان به بهره برداری می رسد.

 

وی افزود : این طرحها در زمینه های پرورش مرغ گوشتی، بوقلمون، صنایع تبدیلی ، آبیاریهای نوین و تحت فشار وجاده های بین مزارع است.

 

وی، به مهمترین این طرحها اشاره کرد و گفت : کارخانه تولید خوراک دان طیور با اعتباری بالغ بر 16 میلیارد ریال یکی از مهمترین طرحهای افتتاحی در بخش کشاورزی است که با با بهره برداری از آن دان و خوراک مرغداریها، شیلات شهرستان، استان و شهرستانهای همجوار تامین می شود.

 

قیصری با بیان اینکه یک طرح آبیاری نوین در سطح 16 هکتار به نمایندگی از 400 هکتار آبیاری نوین به بره برداری می رسد افزود : دو طرح پرورش بوقلمون 2 هزار قطعه ایی و مرغداری گوشتی 20 هزار قطعه ایی و طرح جاده بین مزارع دشت کلاچو به دشت مازه نیز به نمایندگی از سایر طرحها به بهره برداری می رسد.

 

وی سرجمع اعتبارات طرحهای افتتاحی بخش کشاورزی شهرستان کهگیلویه را 32 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت : به بهره برداری از این طرحها برای 150 نفر بصورت مستقیم و غیر مستقیم شغل ایجاد می شود.

 

انتهای پیام : و/آ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک