آخرین اخبار

12. تير 1394 - 16:34   |   کد مطلب: 2276
امام جمعه سرفاریاب گفت:ملت ایران هیچ‌گاه در مسیر ذلت پا نمی‌گذارد و زیر بار زور نمی‌رود.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه، سید فرج الله پزمان امام جمعه سرفاریاب در خطبه های این هفته نماز جمعه سرفاریاب با اعلام اینکه ملت ایران هیچ‌گاه در مسیر ذلت پا نمی‌گذارد و زیر بار زور نمی‌رود، گفت: آمریکا پیش از مذاکرات قصد داشت با تحریم و فشار و جنگ اقتصادی ملت ایران را در برابر نظام قرار دهد، اما ملت ایران این آرزو را به دل آن‌ها گذاشت. آن‌ها قطعاً این آرزو را به گور خواهند برد.

 

وی با اشاره به مکتب ملت ایران خطاب به آمریکا و آمریکائیان گفت: ملت ایرانی مکتبی دارد که در دو جمله خلاصه می شود:ملت ایران نه ظلم می کند و نه زیر بار ظلم می رود.

 

پزمان در ادامه با بیان اینکه در سال‌های اخیر آمریکا مسئله هسته‌ای را موضوع تبلیغات دروغین خود قرار داده است، اظهار داشت: آن‌ها همواره با تبلیغات وسیع رسانه‌ای ایران را به‌عنوان خطر جهانی و تهدید‌کننده امنیت بین المللی معرفی می‌کنند؛ این درحالی است که آمریکا در برابر سلاح‌های کشتار جمعی و غیرقانونی اسرائیل سکوت کرده اما در برابر انرژی هسته‌ای ما که صلح آمیز است، موضع‌گیری می‌کند، این نشان از نیت پلید آمریکا دارد.

 

وی اضافه کرد: آمریکا بداند ملت ایران حاضر نیست رفاه وعده داده شده آن هم وعده آمریکایی را با استقلال خود عوض کند. ملت ایران حاضر نیست استقلال خود را بفروشد و در مقابل آن وعده دروغ آمریکایی را تحویل بگیرد.

 

پژمان تصریح کرد: قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران در منطقه حرف اول را می زند و مردم ایران با پشتوانه رهبری و تجربه 35 ساله انقلاب آماده مقابله با هرگونه اقدام دشمنان هستند.

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک