آخرین اخبار

7. ارديبهشت 1394 - 19:54   |   کد مطلب: 1286
مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم قلعه‌رئیسی و دیشموک تا پایان اردیبهشت خبرهای خوبی در خصوص گازرسانی می‌شنوند.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، هوشنگ صیدالی امروز با بیان اینکه مشکل گازرسانی به دیشموک و قلعه‌رئیسی حل می‌شود گفت: مردم منطقه چاروسا و دیشموک سال‌های زیادی است که برای گرم کردن خانه‌های خود راهی جز قطع کردن درختان بلوط ندارند.

 

وی افزود: سال گذشته برای گازرسانی به بخش‌های قلعه‌رئیسی و دیشموک شهرستان کهگیلویه با روستاهای اقماری آنها گروه مشاور طرح‌هایی تهیه اما با بررسی‌های انجام گرفته، گازرسانی به این بخش‌ها از لحاظ فنی و مهندسی دارای مشکلاتی بود.

 

مدیرعامل گاز استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: سخت‌گذر و کوهستانی بودن منطقه مهمترین مشکلات پیش‌ روی گازرسانی به بخش‌های قلعه‌رئیسی، دیشموک و روستاهای اقماری است که با سفر معاون وزیر نفت به این مناطق مشکل گاز‌رسانی به این مناطق بررسی شد و با جلسه‌ای که چند روز گذشته با مدیرعامل گاز کشور داشتیم خبرهای خوبی در چند روز آینده برای مردم این دو منطقه خواهیم داشت.

 

صیدالی اظهار کرد: در فاز اول دو شهر دیشموک و قلعه‌رئیسی گازرسانی و در فاز دوم روستاهای پرجمعیت در این بخش‌ها گاز‌رسانی خواهند شد.

 

مدیرعامل گاز استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه شرایط برای گازرسانی از طریق لوله‌کشی از مسیر جدید بسیار سخت بود، تاکید کرد: کار گازرسانی به این دو منطقه را از طریق لوله‌کشی از مسیر دهدشت انجام خواهیم داد.

انتهاي پيام: و/آ

منبع: فارس

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک