آخرین اخبار

24. تير 1396 - 14:26   |   کد مطلب: 8146
منتخب پنجمین دوره شورای شهر دیشموک با بیان اینکه؛ چرا برخی ها به فکر مردم نیستند، متذکر شد: مسئولان باید دنبال کار و فکر، اندیشه نو و اساسی برای توسعه منطقه محروم دیشموک باشند.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه ،  سلمان بینا با بیان اینکه؛ آنهایی که درسالهای گذشته خواب بودند، چندروز دیگر را هم استراحت کنند؛ گفت: شهرداری دیشموک با اسفالت بدون موقع خیابانهای شهر؛ نه فقط در پروژه گازرسانی همکاری نمی کند بلکه کارشکنی انجام می دهد.
مهندس سلمان بینا منتخب پنجمین دوره شورای شهر دیشموک اظهار کرد: حالا که بعد از گذشت قریب 38سال از انقلاب اسلامی قرار است طرح گازرسانی به دیشموک اجراء شود، چرا شهرداری همکاری نمی کند!؟

وی با ابراز تعجب از اقدام معکوس شهرداری در جهت خدمات رسانی به مردم، تصریح کرد: چرا شهرداری در جهت موفقیت طرح گازرسانی، اقدام نمی کند؟

بینا با بیان اینکه؛  چرا برخی ها به فکر مردم نیستند، متذکر شد: مسئولان باید دنبال کار و فکر، اندیشه نو و اساسی برای توسعه منطقه محروم دیشموک باشند.

وی با بیان اینکه؛ سوالات زیادی از جمله، چرا مسئولان دنبال کار اساسی در شهر نیستند، چرا دنبال دوباره کاری هستند؟!؛ چرا در بحث گازرسانی؛ مسئولین باهم تعامل ندارند؟؛ چرا شهرداری با منتخبین شورا  و مردم لج بازی می کند، ذهن وی را مشغول می کند، خاطرنشان کرد: چرا هزینه بیت المال آن هم در این شرایط کشور؛ ریخت پاش می شود.
منتخب شورای شهر دیشموک خطاب به شهرداری دیشموک که قرار است قبل از حفاری و لوله گذاری جهت گازرسانی؛ با هزینه میلیاردی و آن هم در زمانی که نیاز نیست و می تواند موکول شود، اقدام به اسفالت کند!، گفت: چرا اجازه نمیدهید اول لوله های گازی که قرار است به همین زودی انجام شود، صورت بگیرد و  بعد از لوله گازی؛ شروع به آسفالت کنید؟!

بینا گفت: مگر این پول حرام هست که اینطور باید هزینه شود، چرا مردم را درک نمی کنید چرا همکاری نمی کنید.
مهندس بینا گفت: باتوجه به اینکه نماینده شهرستانهای چهار گانه استان به همراه مدیر عامل گاز استان در روز جمعه با سخنرانی خود در خطبه های نماز جمعه بیان کردند که بخشدار  اجازه به کار حتی یک متر آسفالت را در شهر دیشموک ندهد و اجازه بدهید اول لوله گاز کار گذاشته شود بعد شروع به آسفالت کنید؛ گفت: شهرداری دیشموک با این کار خود دقیقا نه فقط در مقابل منتخبان شورای شهر بلکه انگار در مقابل نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی هم مقابله دارد.
بینا اضافه کرد: برخی ها انگار با همه سر لج دارند و با این تفاسیر؛ دود اختلافات به چشم مردم می رود.
بینا گفت:  طی تماس ها و پیگیری های که شده با مدیر عامل گاز استان،  پیمانکار طرح گازرسانی و مسئولین گاز رسانی، قرار شده طی همین روزهای آینده شروع به حفاری وگود برداری خط لوله گاز درون شهری کنند.

وی اضافه کرد: اولویت حفاری و گود برداری با کوچه های خاکی است.

بینا از امام جمعه و بخشدار  و دیگر مسئولین شهر خواهش کرد تا اجازه ندهند که بیت المال اینطوری هدر رود؛ به این صورت که امروز آسفالت شود و فردا اداره گاز آسفالت را برش بزند؛ جاده و کوچه آسفالت شده را گود برداری کند و روز از نو و روزی ازنو؛ دوباره باید دنبال جذب اعتبار برای ترمیم آسفالت باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک