آخرین اخبار

27. خرداد 1394 - 15:36   |   کد مطلب: 1966
سخنگوی وزارت ارشاد گفت: چون دلایل کافی برای لغو مجوز این کنسرت وجود نداشت ما پذیرفتیم که این کنسرت به تعویق بیفتد که طی روزهای آینده برگزار می شود.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، حسین نوش آبادی سخنگوی وزارت ارشاد در گفت وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر شبکه اطلاع رسانی راه دانا در خصوص صادر شدن مجوز دوباره برای کنسرت پرواز همای اظهار داشت: کنسرت پرواز همای لغو نشده بود بلکه به تعویق افتاده بود که دوباره قرار است برگزار شود.

 

وی در ادامه افزود: در تاریخی که قرار بود کنسرت پرواز همای برگزار شود بنا به دلایلی که دوستان نیروی انتظامی تشخیص داده بودند که آن هم در حوزه مسائل امنیتی بود برگزار نشد و باید گفت این کنسرت تعلیق شد نه لغو که  خبرش در رسانه ها آمده بود.

 

سخنگوی وزارت ارشاد خاطر نشان کرد: دادستانی محترم نظرشان براین بود که این کنسرت فعلا تعلیق شود که همین اتفاق هم افتاد.

 

نوش آبادی در پایان تصریح کرد: چون دلایل کافی برای لغو مجوز این کنسرت وجود نداشت ما پذیرفتیم که این کنسرت به تعویق بیفتد و طی روزهای آینده این کنسرت برگزار می شود.

 

به گزارش دانا،کنسرت پرواز همای قرار بود روزهای 20، 21، 22 و 23 خرداد ماه در تالار بزرگ وزارت کشور روی صحنه برود تا برای نخستین بار در یک کنسرت رسمی، به اجرای برنامه بپردازد اما این کنسرت لغو شد.

 

شرکت آوای هنر (برگزار کننده برنامه) پس از قطعیت لغو این برنامه در پیامکی به تمام کسانی که بلیت این کنسرت را تهیه نموده بودند، در توضیح این اتفاق نوشت: «این کنسرت بنا به دستور مقام محترم قضایی تا اطلاع ثانوی لغو شده است. مبلغ دریافت شده ظرف 7 روز به حساب خریداران عودت داده خواهد شد.

انتهای پیام/م

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک