آخرین اخبار

24. فروردين 1394 - 14:35   |   کد مطلب: 1142
نماینده چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس گفت: اظهارات اخیر هاشمی رفسنجانی در تقابل با همدلی و همزبانی بود.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه به نقل از پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس، حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به فرمان نوروزی مقام معظم رهبری مبنی بر همدلی و همزبانی اظهار کرد: وقتی معظم‌له این سال را مزین به چنین نامی کردند منظور همدلی و همزبانی میان همه آحاد مردم و دولت بود و استثنایی در این میان وجود ندارد که بخواهد تافته جدا بافته از ملت و دولت باشد.

 

 

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: همه باید در جهت همدلی و همزبانی حرکت کنیم همان‌طور که روز گذشته پنجمین نشست میان دولت و مجلس در راستای عمل به فرمان نوروزی رهبری برگزار شد.

 

 

بزرگواری گفت: بیشتر صحبت‌های سخنرانان در این نشست حول همین محور بود که به خاطر مسائل داخلی و خارجی و حفظ همبستگی باید تعامل بیشتری داشته باشیم.

 

 

وی افزود: ولی می‌بینیم که برخی افراد از جمله آقای رفسنجانی در چنین موقعیت‌هایی حرف‌هایی از جنس دیگر می‌زنند.

 

 

این نماینده مردم در مجلس اظهار کرد: محض اطلاع آقای رفسنجانی که چنین نسبت‌هایی به دلواپسان می‌دهند، این افراد کسانی هستند که در طول دوران انقلاب ایثارگری کرده‌اند و جوان از دست داده‌اند و دلواپسی آن‌ها برای بزرگی و عظمت نظام است.

 

 

بزرگواری با اشاره به این که اظهارات این چنینی کوک کردن آهنگ اختلاف است، تصریح کرد: نباید برای سرپوش گذاشتن بر ضعف‌ها و مشکلات خود به گونه‌ای سخن گفت که دشمنان از اظهارات ما خشنود شوند.

 

 

وی دلواپسان را فرزندان امام دانست که برای نظام و انقلاب خون دادند و گفت: این تهمت‌ها به کسانی می‌چسبد که همسران و فرزندانشان فتنه‌گران را در سال 88 به کف خیابان می‌آوردند.

 

 

بزرگواری این حرف‌ها را درست در تقابل با همدلی و همزبانی دانست.

 

 

انتهای پیام/گ/و/آ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک