آخرین اخبار

16. خرداد 1394 - 12:18   |   کد مطلب: 1769
رییس شرکت برق ناحیه کهگیلویه گفت: اگر وضعیت برق بازار روز دهدشت ساماندهی نشود هر لحظه امکان بروزاتفاق و آتش سوزی وجود دارد و خطر مرگ چندین نفر با توجه به شلوغی بازار روز دهدشت وجود دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، از جمله مکان هایی که همواره در معرض خطر قرار داشته و باعث شده تا کارشناسان و صاحبنظران نسبت به آن هشدارهای جدی داشته باشند، بازارها و مراکز تجاری هستند که روزانه پذیرای جمعیت انبوهی از شهروندان هستند.

 

کاظم رزمه رییس شرکت برق ناحیه کهگیلویه در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری کهگیلویه گفت: سیم کشی های نامناسب، تابلو برق های شلوغ و حتی غیر استاندارد، استفاده نامناسب از وسایل سرمایشی و گرمایشی و مواردی از این دست تهدیدی جدی برای بازار روز دهدشت به شمار می آیند.

 

 

وی با اشاره به اینکه شهرداری دهدشت 150ملیون ریال برای ساماندهی وضعیت برق بازار روز دهدشت از کسبه این بازار گرفته است گفت:  اداره برق شهرستان کهگیلویه هم 600 ملیون ریال برای ساماندهی وضعیت برق بازار روز دهدشت هزینه کرده است.

 

رزمه با بیان اینکه اداره برق شهرستان وظایف خود را در قبال ساماندهی وضعیت برق بازار روز دهدشت انجام داده است گفت: اما متاسفانه شهرداری دهدشت هیچگونه همکاری برای بهبود وضعیت برق بازارروز این شهر انجام نداده است.

 

 

وی گفت: شهرداری دهدشت با توجه به 150 ملیون ریالی که از بازاریان دهدشت جذب کرده است میتواند با هزینه 60ملیون ریالی و نصب چند تابلو برق وضعیت برق بازار روز دهدشت را ساماندهی کند.
 

رییس شرکت برق ناحیه کهگیلویه تصریح کرد: اگر وضعیت برق بازار روز دهدشت ساماندهی نشود هر لحظه امکان بروزاتفاق و آتش سوزی وجود دارد و خطر مرگ برای چندین نفر با توجه به شلوغی بازار روز دهدشت وجود دارد.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک