آخرین اخبار

17. ارديبهشت 1394 - 12:53   |   کد مطلب: 1385
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد؛
برقراری ارتباط با آمریکا موجب رفع مشکلات نیست/ غربی ها قابل اعتماد نیستند
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: تجربه به ما نشان داده است لزوماً برقراری ارتباط با آمریکا موجب رفع مشکلات نیست همانطوری که صرف ایرانی بودن نیز موجب عدم خیانت به نظام نخواهد بود،بلکه باید عکس این فرضیه را تقویت کرد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، مهدی کوچک زاده چهارشنبه شب در نشست پرسش و پاسخ با دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج افزود:هر شخص ، گروه و جریانی در نظام های سیاسی که بیشتر با آمریکا رابطه داشته اند بیشتر تحقیر شدند،مانند رابطه عربستان و آمریکا،رابطه پاکستان و آمریکا که نمونه عینی هستند.

 

 

وی در ادامه به مذاکرات کشورهای غربی با ایران و بیانیه لوزان اشاره کرد و گفت: وقتی توافق حاصل شود و قطعنامه ها ی بین المللی صادر شود اگر ما به آن در داخل کشور عمل نکنیم دشمنان بر ضد ما بهانه می کنند و  مستمسکی برای فشار هر چه بیشتر به ملت ایران خواهند داشت.

 

 

کوچک زاده افزود: مردم باید بدانند در مذاکرات هسته ای چه اتفاقی دارد می افتد،گفت و گو و بحث بشود،زیرا ما چیز محرمانه ای برای مخفی کردن از مردم نداریم و باید توضیح بدهیم چرا که این خواستۀ رهبری است.

 

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت:برخی از دوستان این فرض را مطرح کردند که هنوز توافقی صورت نگرفته است لذا دلواپسی ها بی مورد است.

 

 

وی تصریح کرد:باید گفت این حرف نیز زیاد قابل پذیرش نیست نباید اسیر الفاظ بود،بلأخره در ژنو بخشی و در لوزان بخشی دیگر از توافقات منتشر شده است.

 

 

کوچک زاده اظهار کرد:می گویند این ها بیانیه مطبوعاتی است در حالی که بیانیه مطبوعاتی در فرهنگ لغت سیاسی بدین معنی است که در جمع و گروه میان طرفین وقتی توافق هایی صورت می پذیرد نتیجۀ توافق را به مطبوعات منتقل می کنند که آن را بیانیه مطبوعاتی می نامند.

 

 

وی خاطر نشان کرد:هم چنین در متن توافق  لوزان می بینم آمده است که ایران این اقدامات را انجام خواهد داد و یا اروپا این اقدام را انجام خواهدداد، لذا این شائبه که هنوز هیچ نوافقی صورت نگرفته است صحیح نیست.

 

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی یادآور شد:از آنجایی که به غرب نمی توان اعتماد کرد،می گوییم شما اگر مسأله ای را از سوی ملت ایران پذیرفتید باید به تصویب مجلس برسد.

منبع:(ایل بانو)

انتهای پیام/س

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک