آخرین اخبار

20. اسفند 1393 - 17:56   |   کد مطلب: 831
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد:
فروش هرگونه اجناس خارجی در نمایشگاه های بهاره استان ممنوع است
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمدبا بیان اینکه فروش هرگونه کالای خارجی در نمایشگاه‌ های بهاره امسال ممنوع است گفت: این اقدام در راستای حمایت از تولیدات داخلی و تولیدکنندگان انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه،داریوش دیودیده  در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرسافزود: نمایشگاه‌ های بهاره در استان همواره با استقبال خوب مردم در سالیان گذشته روبرو بوده و به همین جهت سعی کرده‌ایم که متناسب با نیاز مردم و با در نظر گرفتن کمیت و کیفیت ‌ها نمایشگاه‌ هایی برپا کنیم که مردم در نهایت رضایت داشته باشند.

 

وی با بیان اینکه هدف اصلی ما از برپایی چنین نمایشگاه‌ هایی تنظیم قیمت بازار در ایام پایانی سال است افزود: ایجاد شرایط رقابتی در میان بازاریان و غرفه‌ داران برای فروش مناسب کالاها به شهروندان نقش بسیار مهمی در تعدیل قیمت ها خواهد داشت.

 

دیودیده اظهار کرد: یکی از اقدامات خوبی که در نمایشگاه‌ های بهاره امسال صورت گرفته ممنوع کردن فروش هرگونه جنس خارجی در این نمایشگاه‌ ها است که به نفع تولیدات داخلی و تولیدکنندگان خواهد بود.

 

رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: تامین مایحتاج مردم کهگیلویه و بویراحمد در قالب 500 غرفه در سطح استان و در آستانه عید نوروز در حال انجام است.

 

 

وی عنوان کرد:نظارت کاملی بر کار غرفه ‌داران در این ۱۰ روز برپایی غرفه‌ها خواهد بود و به همین منظور هم سازمان صنعت، معدن و تجارت و هم اتاق های اصناف اقدامات لازم را انجام خواهند داد.

 

دیودیده با بیان این که دولت در برپایی این نمایشگاه ‌ها هیچ‌گاه به دنبال تضعیف بازار نیست، افزود: بازاریان هم می‌توانند رقابت خوبی با نمایشگاه‌ ها در چنین فصولی از سال داشته باشند و بی‌شک مردم برای خرید تنها به مناسب بودن قیمت‌ها و کیفیت آن فکر می‌کنند.

انتهای پیام/200

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک