آخرین اخبار

17. فروردين 1394 - 14:26   |   کد مطلب: 1060
نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با غیر حرفه‌ای دانستن بسیاری از سخنان مسئولان دستگاه دیپلماسی و دولت در خصوص بیانیه لوزان گفت: آقای رئیس‌جمهور و مسئولان دستگاه دیپلماسی به گونه‌ای از توافق سخن می‌گویند و وانمود می کنند به اهداف خود رسیده‌ایم که آینده را در سخنان خود لحاظ نمی‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه, حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری با بیان این‌که عده بسیار زیادی در کشور از سر دلسوزی دلواپس مذاکرات و نتایج آن هستند، اظهار کرد: نگران آینده کشور بودن به معنای مقابله با دولت و تصمیمات آن نیست.

 

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: در همین مذاکرات گذشته و بیانیه‌ای که از سوی طرفین صادر شد شاهد بودیم که خطوط قرمزی نادیده گرفته شدند و به یقین جای نگرانی دارد.

 

بزرگواری افزود: وقتی آمریکایی‌ها پس از صدور بیانیه حرف دل خود را از بوق‌های تبلیغاتی می‌زنند شانتاژ نمی‌کنند بلکه واقعیت‌هایی را از زبان خود بیان می‌کنند و در این بین کاری به منافع ما ندارند.

 

این نماینده مردم در مجلس گفت: آن‌ها زیرکانه از همین ابتدا خواسته‌های بلندمدت خود را به وسیله افراد مختلف بیان می‌کنند تا راه را بر جمهوری اسلامی در موضوع هسته‌ای ببندند و به همین خاطر است که رهبری معظم انقلاب همواره از خدعه و نیرنگ دشمن در مذاکرات سخن می‌گویند.

 

بزرگواری با غیر حرفه‌ای دانستن بسیاری از سخنان مسئولان در دستگاه دیپلماسی و دولت در خصوص بیانیه اخیر گفت: آقای رئیس‌جمهور و مسئولان دستگاه دیپلماسی به گونه‌ای از توافق سخن می‌گویند و وانمود می کنند به اهداف خود رسیده‌ایم که آینده را در سخنان خود لحاظ نمی‌کنند.

 

وی افزود: دوستان نمی‌دانند که نمی‌توان به طرف مقابل اعتماد مطلق کرد و این‌ها همواره زیر قول و قرارهای خود زده‌اند و به همین جهت است که نباید مسئولان ما پیش‌داوری کنند.

 

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: البته مردم به خوبی طرف مذاکره کننده را می‌شناسند اما این دولت است که در صورت اجرا نکردن مفاد توافق توسط غربی‌ها و بهانه آوردن‌های همیشگی در نزد افکار عمومی دچار مشکل می‌شود.

 

بزرگواری با اشاره به دلواپسی نسبت به مذاکرات در کشور و با بیان این‌که برخورد خوبی با منتقدان تاکنون نشده است، تصریح کرد: اگر خدعه‌ای در کار نباشد و منافع کشور در مذاکرات تأمین شود دلواپسان همراه با آقایان مذاکره کننده و دولتی‌ها سوت و کف خواهند زد چرا که همه باید بر سر منافع کشور و ملت یکصدا و همدل باشیم.

 
منبع:فارس

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک