آخرین اخبار

12. خرداد 1394 - 19:36   |   کد مطلب: 1716
نماینده سابق یاسوج در مجلس در جمع دانشجویان متحصن در شیراز گفت: حرکت دانشجویان متحصن در دانشگاه شیراز قابل تقدیر است

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، صبح امروز روز دوم تحصن دانشجویان دانشگاه شیراز در بحث واکنش به زیاده خواهی های آمریکا با سخنرانی ستار هدایت خواه ادامه یافت.

 

نماینده سابق بویراحمد و دنا در مجلس در جمع دانشجویان متحصن در دانشگاه شیرازگفت: حرکت دانشجویان دانشگاه های جنوب کشور در مورد تحصن در مسجد دانشگاه شیراز قابل تشکر هست.

 

به گزارش شیرازه، ستار هدایتخواه در جمع دانشجویان انقلابی متحصنین در دانشگاه شیراز اظهار داشت: گاهی برخی این‌طور القا می‌کنند که ما بخاطر مردم این امتیازات در مذاکرات را می دهیم که این باید برای مردم روشنگری شود.

 

وی افزود: با چنگ و دندان هم که شده باید این استقلال را حفظ کنیم و برای به دست آوردن این استقلال هزینه های زیادی داده ایم و امروز هم باید هزینه می دهیم.

 

نماینده سابق مردم یاسوج در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: انتظار می رفت با توجه به نامگذاری امسال، همدلی بیشتری با دانشجویان و ملت داشته باشند و فضا را برای دیدگاه های مختلف باز می گذاشتند که متاسفانه این اتفاق نیفتاد.

 

هدایتخواه ادامه داد: اول دولت باید همدل و همزبان باشد چرا که امکانات در اختیارش هست و ملت باید این همدلی را پاسخ دهد و اگر از سوی دولت همدلی و همزبانی صورت نگیرد از مردم توقع هیچ گونه همدلی نباید داشت.

 

وی بیان داشت: حرکت دانشجویان دانشگاه های جنوب کشور در مورد تحصن در مسجد دانشگاه شیراز قابل تشکر هست.این تحصن ملازمت در راه ولی زمان است نه افراط و تفریط.

 

این فعال سیاسی خاطرنشان کرد: بر اساس مباحث دینی محور اصلی همدلی و همزبانی ولایت فقیه است و اگر قرار است امسال همدلی و همزبانی تحقق پیدا کند همه باید گوش به فرمان ولایت فقیه باشید.

 

هدایتخواه بیا بیان اینکه ضرورت انرژی هسته ای حفظ استقلال است ادامه داد: انرژی هسته ای برای هر کشوری فناوری است و هر کشوری این فناوری را نداشته باشد عقب مانده است.

 

وی تصریح کرد: برخی می گویند که عرصه دیپلماسی، عرصه ی ارائه مبانی ایدئولوژیک نیست و نباید روی آن‌ها تاکید کرد. پاسخ این گونه سخنان این‌ است که آیا طرف مقابل یعنی آمریکا هم همین طور است؟

 

نماینده سابق مردم یاسوج در مجلس ادامه داد: امام اعلام کرد ما ارباب نمی‌خواهیم.رب ما فقط خداست و آنها هم تلاش کردند که این حرف سر بلند نکند ولی کرد.

 

هدایتخواه بیان کرد: در رابطه با برخورد با آمریکا آخرین سند از حرف های امام، وصیت نامه امام است نه این که برخی ها با خواب و خاطره تعریف کنند که امام در اواخر عمر تغییر دیدگاه داده اند. کافی است متن وصیت نامه امام را مرور کنیم.

 

وی افزود: مشکلات اقتصادی ریشه در تحریم ها ندارد و یک مشکل ساختاری است و تا زمانی که الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت عملی نشود اتفاقی نخواهد افتاد.

 

انتهای پیام/گ/و/آ

منبع: صبح زاگرس

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک