آخرین اخبار

20. تير 1395 - 10:54   |   کد مطلب: 5523
همایش آغازین اردوهای جهادی دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد با حضور عدل هاشمی پور نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی در یاسوج برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه، پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس، با حضور سردار عدل هاشمی پور نماینده مردم چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی، مهدوی مسئول بسیج دانشجویی استان، حجت الاسلام مقدم مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاههای استان و دانشجویان جهادی، همایش افتتاحیه اردوهای جهادی استان برگزار شد.

 

مسوول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های استان به اهمیت این اردوها برای نسل کنونی اشاره کرد و گفت: اردوهای جهادی به معنای تفکر جهادی خوب جوانان و دانشجویان برای برطرف کردن محرومیت هاست .

 

حجت الاسلام قاسم مقدم برگزاری اردوهای جهادی را برگرفته از روحیه انقلابی دانشجویان دانست و گفت: موسس اردوهای جهای بنیاگذار انقلاب بوده که ایجاد نهاد بزرگ جهادسازندگی در اوایل انقلاب نمونه ای از آن است.

 

وی حضور جوانان و بویژه دانشجویان در این اردوها را یک مطالبه عمومی دانست و افزود: اردوهای جهادی به منزله ساختن یک خانه و یا یک پل نیست، بلکه عجین شدن با مردم منطقه خود و فهماندن اوج محرومیت ها و کمبودها آنان است.

 
انتهای پیام/ر/200

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک