آخرین اخبار

13. دى 1394 - 11:42   |   کد مطلب: 4383
مسئول بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد خواستار شد
لزوم اتخاذ مواضع انقلابی‌تر دستگاه دیپلماسی نسبت به شهادت آیت‌الله نمر
مسئول بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد بر لزوم اتخاذ مواضع انقلابی‌تر دستگاه دیپلماسی نسبت به شهادت آیت‌الله نمر تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، شهرام مهدوی‌مطلق عصر امروز در نشست شورای تبیین مواضع دانشجویی بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اقدام وقیحانه آل‌سعود در شهادت آیت‌الله شیخ نمر گفت: رژیم خبیث آل‌سعود در اعدام شیخ نمر ناپختگی سیاسی و امنیتی به خرج داده و هیچ رژیم عاقلی در چنین شرایطی دست به چنین جنایتی نمی‌زند.

وی گفت: اگر چه در دنیای اسلام ثلمه‌ای وارد شده اما تاریخ اسلام نشان می‌دهد که همواره درخت اسلام ناب با خون بزرگانش آبیاری شده است و خون شیخ نمر لکه ننگی است بر تارک رژیم آل‌سعود و مدعیان حقوق بشری اما شهادت و ظلم‌ستیزی افتخار همه مبارزان حقیقی در راه اسلام و آرمان‌های توحیدی است.

مهدوی‌مطلق بیان کرد: آرمان‌گرایان و حق‌طلبان عالم هیچ واهمه‌ای از شهادت ندارند و شیخ نمر همواره در نطق‌های آتشین خود به رژیم آل‌سعود اعلام می‌کرد که اگر برای دنبال حق‌طلبی به دنبال ما هستید، زودتر بیایید.

مسئول بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اعدام شیخ نمر نشانه استیصال و ناتوانی رژیم سعودی و شمارش معکوس اضمحلال این رژیم ناپخته سیاسی است.

وی خاطرنشان کرد: بدون شک انقلاب اسلامی و بیداری اسلامی نیازمند به مسلخ رفتن بزرگانی چون شیخ نمر بود و لذا رژیم سعودی نه تنها با این اقدام شنیع بیداری اسلامی را مهار نکرده بلکه باعث تشدید بیداری اسلامی در عربستان شده است.

این کارشناس ارشد مطالعات منطقه‌ای در ادامه گفت: اقدام رژیم آل‌سعود در راستای بازیگری آمریکا در منطقه صورت می‌گیرد و امروزه رژیم سعودی که داعیه‌داری حرمین شریفین را دارد به عنوان یک نیروی ضربه‌گیر رژیم صهیونیستی عمل می‌کند.

مهدوی گفت: عربستان امروزه در یمن کاملا زمین‌گیر شده و بزرگترین و طولانی‌ترین جنگ نیابتی منطقه که توسط عربستان و با اشاره آمریکا به راه افتاده است، عربستان را به استیصال کشانده و اقدام عربستان در سرکوب انقلابیون فرار رو به جلو و سرپوشی به جنایات داخلی و بحران‌های جدی درونی این کشور است.

وی در ادامه گفت: رژیم کنونی عربستان در داخل با بحران‌های جدی حاکمیتی، هویتی و پادشاهی روبرو است و نه تنها شیعیان بلکه جمع زیادی از اهل سنت نیز به رفتار رژیم حاکم آل‌سعود اعتراض جدی دارند و در میان سیستم پادشاهی عربستان هم اختلافات دیگری است که در سایه جنگ یمن و چنین اقداماتی پنهان مانده است.

مسئول بسیج دانشجویی استان با اشاره به مواضع دور از انتظار دستگاه دیپلماسی کشور در جریان زندانی کردن شیخ نمر در سال قبل و کشتار بزرگ مسلمانان در حادثه منا گفت: دستگاه دیپلماسی کشور باید انقلابی‌تر و محکم‌تر نسبت به این اتفاقات موضعگیری می‌کرد که با توجه به اعدام این رهبر بزرگ شیعیان عربستان انتظار می‌رود مواضع انقلابی‌تر و محکم‌تر باشد.

فارس

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک