آخرین اخبار

8. خرداد 1394 - 18:15   |   کد مطلب: 1628
امام جمعه شهر یاسوج گفت: دشمنان بدانند ملت انقلابی ایران تا تحقق خواسته های بحق خود از پا نخواهد نشست و زیر بار توافق بد و تحمیلی نخواهد رفت.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، حجت الاسلام سید علی اصغر حسینی امام جمعه شهر یاسوج در خطبه های نماز جمعه این هفته به تلاش ها و فداکاری های جوانان کشور در بومی سازی انرژی هسته ای در کشور اشاره کرد و افزود: جوانان متخصص کشور با خون دل و زحمت انژری هسته ای را در کشور بومی کردند ولی دشمنان انقلاب و کشورهای ابر قدرت نمی توانند پیشرفت ملت خداجوی ایران اسلامی را ببینند وعلیه ما قطعنامه و تحریم های ظالمانه صادر می کنند.

 

وی افزود: همه ملت ایران باید بدانند حق گرفتنی است و باید شعار"انرژی هسته ای حق مسلم ماست" را هرگز فراموش نکنیم.

 

امام جمعه شهر یاسوج دشمنان نظام را عهد شکن دانست و اظهار کرد: اگر طرف مذاکره کننده به توافقات خود عمل نکند باید به همان شرایط قبل از توافق برگردیم.

 

حسینی گفت: ملت غیور ایران هرگز اجازه نظارت و بازرسی از مراکزنظامی را نخواهند داد.

 

وی با اشاره به برنامه هسته‌ای ایران اسلامی و دشمنی که غربی‌ها نسبت به این موضوع دارند، اظهار کرد: نباید شعار زیبای "انرژی هسته‌ای حق مسلم ماست " رو به سکوت برود و این شعار را باید همه جا و همه زمان تکرار کنیم تا دشمن بفهمد که از حق مسلم خود کوتاه نمی‌آییم.

 

جوانان موتور محرک کشور هستند

 

حسینی در ادامه به مناسبت های این هفته اشاره کرد و با تبریک  ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان گفت: 31 درصد از جمعیت کشور جوان است و جوانان موتور محرک کشور هستند که باید به این سرمایه های ملی توجه بیشتری شود.

 

وی عنوان کرد:13خرداد مصادف با  ولادت امام زمان(عج) و روز جهانی مستضعفان است و ضمن تبریک این روز بزرگ باید دانست که تمام انبیاء و اولیائ الهی برای یاری مستضعفان آمدند.

 

15 خرداد آغازگر نهضت فراگیر اسلامی بود

 

حسینی به سخنرانی 15 خرداد امام خمینی (ره) در مدرسه فیضیه اشاره کرد و ابراز داشت: این روز آغاز نهضت فراگیر انقلاب اسلامی بود که انقلابیون و آزادگان به میدان آمدند و در نهایت ریشه طاغوت را خشکاندند.

 

 

انتهای پیام/200

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک