آخرین اخبار

22. ارديبهشت 1394 - 17:17   |   کد مطلب: 1435
نشست ادواری رسانه های استان با معاون سیاسی امنیتی استاندار با تبیین شعار سال به همت بسیج رسانه کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، نشست ادواری رسانه های استان با موضوع تبیین نامگذاری شعارسال با حضور تعدادی از اصحاب رسانه استان در سال سینما تک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه وبویراحمد و فتاح محمدی معاون سیاسی امنیتی استانداری استان برگزار شد.

 

فتاح محمدی

معاون سیاسی امنیتی استانداری استان  به انتخابات مهم سالجاری مجلس شورای اسلامی در استان و کشور اشاره کرد و گفت: مقدمات طرح جامع انتخابات مجلس شورای اسلامی در کهگیلویه و بویراحمد فراهم شده و پس از کارهای کارشناسی اطلاع رسانی خواهد شد.

 

وی بیان کرد: براساس اطلاعیه ستاد انتخابات کشورانتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور با موافقت شورای نگهبان در هفتم اسفند ماه برگزار می شود، و زمان ثبت نام از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی از تاریخ 28 آذر ماه سالجاری به مدت یک هفته تعیین شده است.

 

فتاح محمدی

محمدی حضور باشکوه مردم ایران در انتخابات برای تشکیل مجلس قوی و کارآمد را نشان دهنده اراده ملی ملت دانست و گفت:  برگزاری انتخابات از اهمیت ویژه ای برخوردار است و امسال وزیر کشور در بخشنامه ای اعلام کرده است تمامی افرادی که قصد حضور و کاندیدا شدن در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی را دارند از اول اسفند امسال باید از کار استعفا دهند.

 

 معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود با شعار دولت ، ملت همدلی و همزبانی به اصحاب قلم و رسانه استان توصیه کرد در صورت بروز حوادث یا اتفاقی در استان  تنها پس از اظهار نظر مسئول صلاحیت دار در رابطه با موضوع، نسبت به پوشش خبری اقدام کنند تا از برخی شایعه سازی ها جلوگیری شود.

 

فتاح محمدی
 
فتاح محمدی
 
فتاح محمدی
 
فتاح محمدی
 
فتاح محمدی
 
فتاح محمدی
 
فتاح محمدی
 
فتاح محمدی
 
انتهای پیام/ر

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک